Gå til innhold

Assassin's Creed video. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ooooo *laste ned*

vel d var d mest sinnsyke jeg har sett i et spill noen gang.

jeg mener..like..wow

Gears Of War ser primitivt ut nå:p

grafikken var veldig bra men gameplay så jo helt sinnsykt ut!

Endret av Firvulag
Skrevet (endret)

*Jaw drops to floor*

:dribble: Jeg får ikke mindre lyst på dette spillet nå for å si det slik! Har det fått offesiell utgivelsesdato?

Endret av Benbjo
Skrevet
den videon var syk, tror ikke jeg har sett et spill med bedre flyt i enn dette.

6953058[/snapback]

Går tregt her. Sett hele allerede?

6953111[/snapback]

For en stund siden ja, var vel en av de første som lastet den ned fra xboxyde. REFRESH PAGE REFRESH PAGE REFRESH PAGE!

Skrevet

Eg gliste av meg trynet under heile denne demonstrasjonen på kveldens konferanse. At det såg så godt ut, og oppførte seg så bra for å vere ein tidlig build kan ikkje gjøre noe annet enn å lover særdeles bra.

Dette var ein tittel eg var meget nyfiken på,og det endret seg ikkje til det negative etter i kveld for å si det sånn :)

Skrevet

Dette var meget imponerende. Likte dynamikken i spillet og mulighetene. Fine animasjoner, selv om spillet ikke er ferdig ennå. Dette lover veldig godt.

Blir uten tvil et kjøp på meg fra dag en. Er veldig glad dette kommer på 360 og ikke bare PS3.

Skrevet
Dette var meget imponerende. Likte dynamikken i spillet og mulighetene. Fine animasjoner, selv om spillet ikke er ferdig ennå. Dette lover veldig godt.

Blir uten tvil et kjøp på meg fra dag en. Er veldig glad dette kommer på 360 og ikke bare PS3.

6953573[/snapback]

Der sa du det, TCI: "Er veldig glad dette kommer på 360 og ikke bare PS3".

Speechless!

Skrevet

Å gurimalla det spillet så bare helt utrolig kult ut! Elsker å klatre på ting så dette må jo være midt i blinken for meg. Enda et spill på listen over spill jeg må ha til Xboxen min..Den listen begynner å bli ufordragelig lang nå :D Som det står lenger opp i tråden her, når er det release på dette?

Skrevet (endret)
Har det  fått offesiell utgivelsesdato?

6953115[/snapback]

...når er det release på dette?

6955026[/snapback]

Henger meg på denne.

Eller - jeg sjekket tothegame.com just nå, og kan fortelle dere at Assassin'a Creed kommer ut henholdsvis....

30-Mar-2007 i UK

30-Mar-2007 i NORDEN (altså oss :D)

27-Mar-2007 i USA (selvfølgelig får de den før oss)

Endret av PhoboS87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...