Gå til innhold

For stor hastighet i Most Wanted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg tar en pause i spillet for så å begynne igjen etter en stund blir hastigheten i spillet endret noen ganger til x 10 eller noe slikt. For å få det normalt igjen må maskinen resettes. Se maskinvare under som brukes nå. Dette skjedde ikke tidligere med svakere maskinvare. Hva kan dette skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ikke noe som heter "For stor hastighet" :)

6952607[/snapback]

Hva heter det da? Farten ble for stor er da et mye brukt uttrykk. Høy hastighet er kanskje et bedre utrykk. Vel, nå ønsket jeg helst noe forslag til svar på spørsmålet, og ikke å samtale med kverulanter som deg.

Skrevet
Har du lastet ned den nyeste oppdateringen til spillet ?

Link

6952677[/snapback]

Ja, den er installert. Som jeg nevnte tidligere. Spillet var helt normalt til jeg opgraderte maskinvaren.

Skrevet (endret)
prøv å sette affinity til bare 1 cPU i spillet.. jeg hadde litt problemer med det også...

6952687[/snapback]

Takk, skal forsøke og melde tilbake.

Ca. 2 timer senere. Det ser ut som du hadde rett. Jeg disablet en kjerne i bios og da er problemet borte. Fant ikke ut hva affinity innstilling i spillet er, men det jeg gjorde gjør vel samme nytten. Da er det 2 stykker her som hadde rett. 1. Det er en bug i spillet som gjør at Most Wanted ikke liker dobbelkjerne cpu. 2. Disable en kjerne og det fungerer normalt.

Endret av vidaremil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...