Gå til innhold

Nye Nokia N95 har alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært artig telefon, fekk lyst på ein slik ein. Batterilevetida hadde vel vorte vel plagsom å halde ut, det er noko mobilbransjen bør sette inn meir ressursar for å bedre.

 

Skjermen var kanskje litt, teke i betraktning den stive prisen, men spør du meg er dette berre ein bagatell i forhold til å måtte lade mobilen kvar dag.

Lenke til kommentar
For å slå kloa i en N95 må du trolig ut med rundt 5500 kroner.
Kanskje det dummeste jeg har hørt.

Jeg tror N95 kommer til å koste over 7000 kr.

6948039[/snapback]

Den skal koste 550 euro uten subsider, var det ikke slik? Amobil pleier å gange dette med 10 for å finne norsk pris, og treffer ganske ofte riktig der.

 

Nokias mobiler i Norge koster _alltid_ mindre enn det de skriver i pressemeldingen + 25% mva.. Liten grunn til at denne skal være unntaket.

 

eksempel:

N80 kostet 500 euro uten subsidier og avgifter i pressemeldingen. Kostet 5100 kr når den kom til Norge.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
N80 kostet 500 euro uten subsidier og avgifter i pressemeldingen. Kostet 5100 kr når den kom til Norge.

6948141[/snapback]

I den billigste nettbutikken, ja. :)

 

Ser nå jeg husket litt feil, de tippet N93 kom til å koste 5500 kr. Den kostet ca 1000 kr mer (på nettet) når den kom til Norge. Så ikke _alltid_. :whistle:

 

 

Og regnekunnskapene til Amobil?

N91 8GB er forventet i butikkhyllene mot slutten av året. Veiledende pris er 450 Euro, som tilsvarer omtrent 4600 kroner.
Veiledende pris for N73 [Music Edition] er 450 Euro, som tilsvarer omtrent 3750 kroner.
Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Selvfølgelig snakker vi om den billigste nettbutikken.

 

Skal man gå rundt og finne priser er det jo klart at du vil finne N95 til 7 tusen, sannsynligvis langt mer enn det og.

 

Omtaler ikke N93 som en mobil til 9 tusen kroner bare fordi en liten telekiosk et sted tar den prisen..

 

edit: Men dyr blir den, det er vi nok alle enige om. Jeg tviler på at denne er noe for meg så lenge vi ikke har HSDPA her i landet..

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Vi har ikke noe HSDPA nett i Norge enda.

Nokia kan jo utelukke å lansere denne i Norge.

 

Eller er det bekreftet at den kommer helt sikkert til Norge?

 

Edit, den kommer nok til Norge ja:)

 

 

 

 

http://www.nettavisen.no/it/article751493.ece

 

 

Telefonen skal komme i salg i løpet av første kvartal neste år, og prisen ligger rundt 4.800 kroner.
Endret av adilr82
Lenke til kommentar
Uforståelig av Nokia å ikkje gi den ein høgare oppløyst skjerm.

6945894[/snapback]

Om det er uforståelig er det grunnet uvitenhet :)

6947409[/snapback]

 

Hvem er du/Hva er det som gjør at du kan tillate deg å kalle andre uvitende!?

Dette er et forum der det heldigvis ikke stilles krav til kunnskap for å delta, derfor er det helt unødvendig å komme slike utsagn om andre. Har du et argument, så kom med det, istedenfor å beskylde andre for uvitenhet. Er det noe verden trenger i dag så er det ydmykhet og toleranse, og ikke det motsatte. Det er ikke bare verden som kunne trengt det, alle (inkl meg selv) i dette forumet og inklusive deg som er moderator kunne tregt det.

Endret av m3
Lenke til kommentar
Uforståelig av Nokia å ikkje gi den ein høgare oppløyst skjerm.

6945894[/snapback]

Om det er uforståelig er det grunnet uvitenhet :)

6947409[/snapback]

 

Hvem er du/Hva er det som gjør at du kan tillate deg å kalle andre uvitende!?

Dette er et forum der det heldigvis ikke stilles krav til kunnskap for å delta, derfor er det helt unødvendig å komme slike utsagn om andre. Har du et argument, så kom med det, istedenfor å beskylde andre for uvitenhet. Er det noe verden trenger i dag så er det ydmykhet og toleranse, og ikke det motsatte. Det er ikke bare verden som kunne trengt det, alle (inkl meg selv) i dette forumet og inklusive deg som er moderator kunne tregt det.

6950983[/snapback]

 

Hvis både du og Arve leser litt rundt temaet så skjønner dere det ;) QVGA er en veldig grei oppløsning som skalerer bra og er kompatibel med det meste av mobiler fra andre merker, noe som gjør alt fra programutvikling til bakgrunnsbilder mye mer brukbare mellom ulike mobilmerker og ikke bare innenfor samme merke.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...