Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det er idé å sette en frist slik at man har en oversikt over maks antall personer? Er lettere å bestille plass noe sted da... Men hvor ja? Peppes? Egon? Prøver å tenke etter steder som er store nok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizza er kjedelig da. Men jeg skjønner hvis folk ikke har råd til å spise på Big Horn. Hvis det blir pizza så finnes det jo en peppes på karl johan som er ganske stor. Stress å komme seg til Aker Brygge.

Skrevet
Pizza er kjedelig da. Men jeg skjønner hvis folk ikke har råd til å spise på Big Horn. Hvis det blir pizza så finnes det jo en peppes på karl johan som er ganske stor. Stress å komme seg til Aker Brygge.

6942769[/snapback]

er litt enig i at Pizza kan være kjedelig. men problemet når mange folk møtes er at da folk har forskjellig smak blir ofte den slags mat en gylden middelvei...

Skrevet

Finnes ingen store Egon'er i Oslo egentlig! Dessuten, Peppes har ikke bare pizza på menyen :)

Syntes folk skal komme med forslag og B-Real setter opp en votepoll :)

Skrevet (endret)
Så lenge man bestiller bord så er det jo helt sikkert nok plass f.eks nede ved Paleet.

6942945[/snapback]

Jeg tror ikke at finnes fysisk plass for opptil 20stk. på en Egon i Oslo..

Forslag hittill da:

Haha..når jeg tenker meg om så har TGI Fridays gratis refill av brus. Sikkert helt ypperlig for denne gjengen

Endret av Zande
Skrevet

Sendte liksågodt en mail til Egons for å høre hvor stor plass de hadde, jeg. Fordelen med Egons er at alle bestiller mat selv og betaler med en gang. Da slipper vi å tenke på å dele opp regningen, noe som viser seg å bli like mye styr hver gang.

Skrevet
Det høres bra ut for meg. Pizza er godt og ikke for dyrt :)

6942722[/snapback]

Helt enig med deg, det er godt og ikke så dyrt, samtidig er det da koselig :)

Skrevet
Det høres bra ut for meg. Pizza er godt og ikke for dyrt :)

6942722[/snapback]

Helt enig med deg, det er godt og ikke så dyrt, samtidig er det da koselig :)

6943624[/snapback]

Jepp.. og på en der kan man kanskje være litt mere høylydt, vel.. ikke bråke.. enn på finere restauranter

Skrevet
Sendte liksågodt en mail til Egons for å høre hvor stor plass de hadde, jeg. Fordelen med Egons er at alle bestiller mat selv og betaler med en gang. Da slipper vi å tenke på å dele opp regningen, noe som viser seg å bli like mye styr hver gang.

6943233[/snapback]

Det er sant. Egon har goood pizza.. Men, man må mase på de / si ifra at mange kommer om man skal ha bufeèt opplegget der.. Det er som regel treigt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...