Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Bråking" i forbindelse med sex


Rebel-Rider

Anbefalte innlegg

Jeg er tydeligvis veldig flink til å få folk til å ikke forstå helt hva jeg mener ,men poenget er står fortsatt.

 

Jeg nekter rett og slett at vi gutter har det like godt som jenter har under selve akten. Når vi "puster og peser" så er det somregel fordi det er vi som må gjøre jobben.. Men for all del , noe av det som er mest digg er å ligge i ro med en dame som rider =) Problemet er at det er vanskelig å holde ut så lenge som man burde i den stillingen. Derfor er det greit å bytte til doggy eller noe annet når man føler at man kommer nær klimaks. Min erfaring er iallefall at jo mer muskler jeg bruker jo lenger kan jeg holde ut.. Har jo båret på dama og tatt a opp mot en vegg engang , holdt jo på i halvannentime helt til dama sa at hun ikke orket mer.. Det var så digg å høre siden da kunne man legge seg til å sove siden man hadde blitt lei :p Hu var sikkert like lei som meg..

 

Men nå snakker vi nesten om "ancient history". Er oppe i en flytteperiode og har ikke ork eller lyst til å gå på byen for å få meg et ligg. Er så mye bedre å ta en 5minutters ronk så er man ferdig med det så slipper man å tenke noe mer på det.

 

Har hendt at jeg har laget endel lyder for at dama ikke skal føle at hun er den eneste som lager lyder. Føler liksom ikke bare for å lage lyder naturlig.. Blir jo litt pesing engang i blandt

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er tydeligvis veldig flink til å få folk til å ikke forstå helt hva jeg mener ,men poenget er står fortsatt.

 

Jeg nekter rett og slett at vi gutter har det like godt som jenter har under selve akten. Når vi "puster og peser" så er det somregel fordi det er vi som må gjøre jobben.. Men for all del , noe av det som er mest digg er å ligge i ro med en dame som rider =) Problemet er at det er vanskelig å holde ut så lenge som man burde i den stillingen. Derfor er det greit å bytte til doggy eller noe annet når man føler at man kommer nær klimaks. Min erfaring er iallefall at jo mer muskler jeg bruker jo lenger kan jeg holde ut.. Har jo båret på dama og tatt a opp mot en vegg engang , holdt jo på i halvannentime helt til dama sa at hun ikke orket mer.. Det var så digg å høre siden da kunne man legge seg til å sove siden man hadde blitt lei :p Hu var sikkert like lei som meg..

 

Men nå snakker vi nesten om "ancient history". Er oppe i en flytteperiode og har ikke ork eller lyst til å gå på byen for å få meg et ligg. Er så mye bedre å ta en 5minutters ronk så er man ferdig med det så slipper man å tenke noe mer på det.

 

Har hendt at jeg har laget endel lyder for at dama ikke skal føle at hun er den eneste som lager lyder. Føler liksom ikke bare for å lage lyder naturlig.. Blir jo litt pesing engang i blandt

6900381[/snapback]

 

Hm.. Du tar deg altså en runk som erstatning for et ligg? Ville nok foretrukket et ligg, men det er kanskje bare meg ;)

Lenke til kommentar
Hm.. Du tar deg altså en runk som erstatning for et ligg?  Ville nok foretrukket et ligg, men det er kanskje bare meg ;)

 

Foretrukket er en ting ,men det er stunder man ikke har tid eller ork. Samt at man har jo en sjømannsbrud aka "lommefitte" tilgjengelig så hva er problemet?

 

Hvis man gidder å fly etter mus så er det jo greit, men det er arbeid og jeg har hobby, jobb og flytteting om dagen så man gidder ikke. Gleder meg til jeg flytter tilbake til Bergen. Når jeg dro hadde jeg en veninne som godt kunne stille opp i en nødsituasjon. En slik kunne vært greit. Tatt en hyggelig middag sammen for også ha seg et ligg og sove sammen inntill kroppsvarmen til den andre personen for også våkne dagen etterpå for å slappe av med en grandis og en pils med kamerater.

Lenke til kommentar

At godlydene må komme naturlig tror jeg alle er enige i, men jeg lurer på om ikke dette er styrt av sosiale normer og. Kan hende du har rett CFD, at damane HAR det bedre. Ikke lett å si. Kan også være at det er jentens måte å vise at hun liker det du gjør. Mannen er vel oftest den mest aktive i selve sexakten og da er det en måte å vise at man er med, at man liker det som skjer. Jeg ville tippe at de jentene som lager mye lyd når de har sex med en partner, lager mindre lyd når de onanerer. Stemmer ikke det?

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg om mine lyder høres påtatte ut eller noe, men de kommer i hvert fall helt naturlig. Også kommer jeg fort, så det blir gjerne litt høyere lydnivå etter en stund.. Dessuten er jeg ganske aktiv under sex. Oo

Så det er faktisk bare for å vise nytelse.

Altså. Mange av mine guttevenner stønner når de streker seg, fordi det er en helt naturlig lyd for kroppen å lage.

Jeg liker at gutter lager lyder, jeg ^_^

det er koselig å vite at dere og har det bra. Oo

Lenke til kommentar

Hihi, tror ikke jeg ville hørt at folka mine holdt på til langt på natt, hadde jeg hørt naboen, så hadde jeg tilta. (Ganske enkelt fordi han må inn på tomta mi for å greie å lage så mye lyd at jeg skal høre det) Litt stønning er ok, er glad jeg ikke bor i blokk, jeg huska godt når jeg bodde i rekkehus og måtte banke i veggen sånn i 3 tiden på natta med beskjed om at jeg skulle opp klokken 5 og gjerne ville sove litt... Nabodama var mildt sagt rød i ansiktet når jeg så henne neste dag.

Lenke til kommentar

Noen ganger så må man jo holde kjeft. Jeg fikk jo klar beskjed av bestemoren min (som var på besøk) at jeg ikke burde ta ukjente damer hjem og "gjøre sånn som jeg gjorde".. Da skulle man ønske at gutteromemt var litt mer lydisolert. Muligens jeg hadde glemt å treffe for gardiner slik at hun så inn eller om hun hørte at vi holdt på. Spilte ganske høy musikk for å overdøve evt lyder ,men det fungerte tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...