Gå til innhold

Kategoriforslag: "Historie" under Samfunn.


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja til historie. Men hvordan dele opp kategorien? ¨

Forslag:

-Før Kristus

-Vikingtid

-Middelalder/Romertid

-1700-1800

-1800-1900

-1900-1945

-1945-1990

-1990-?

 

Bedre forslag, anyone?

7053091[/snapback]

Jeg tror heller ikke det ville vært snakk om å dele opp i kategorier, men i såfall, så ville det vært litt overkill å dele opp i såpass spesialiserte kategorier.

Forøvrig så er det mer logisk å ha vikingtid sammen med middelalder enn middelalder sammen med romertid.

Lenke til kommentar

Jepp. Og om en historisk inndeling skulle finne sted (noe jeg ikke støtter, da det er unødvendig) ville jeg heller sett en tematisk inndeling; for eksempel "politisk historie, diplomati, styresett etc.", "krigføring", "helse, sosialt liv", en slik inndeling, uavhengig av år og alder det tok sted. Men som sagt ønsker jeg enkelt og greit kun "Historie".

Lenke til kommentar

Blir det noe av da? Noen som har hørt noe? Syns ikke det er så mye å diskutere egentlig, virker som alle er veldig positive for en slik kategori, og det virker på meg som en ganske grunnleggende ting å ha med i et forum som favner så bredt som diskusjon.no. Jeg ble faktisk overrasket da jeg oppdaget at denne kategorien ikke fantes...

Lenke til kommentar
Er forumstyret på ferie? :confused:

7039643[/snapback]

Blir det noe av da? Noen som har hørt noe? Syns ikke det er så mye å diskutere egentlig, virker som alle er veldig positive for en slik kategori, og det virker på meg som en ganske grunnleggende ting å ha med i et forum som favner så bredt som diskusjon.no. Jeg ble faktisk overrasket da jeg oppdaget at denne kategorien ikke fantes...

7054685[/snapback]

Vel, man kan vel si det slik at forumstyret kan være ganske så trege av seg til å gi svar og tilbakemeldinger og etter det er gjort kan det ta sin tid før det eventuellt blir gjennomført. For å si det slik. :) Men forumstyret kunne kanskje snart fått på plass flere og bedre servere så det blir mer tid til andre ting enn å rykke ut til serverparken og slipper å lage løsninger for å forhindre at for mye ytelse blir brukt, så de kan få bruke mer tid på andre ting?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...