Gå til innhold

Spilleåret 2006/2007 - Hva gleder dere til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Formula one 2006 til ps3 gleder eg meg mest til tror eg, sammen med assasins creed og GTA 4,

 

formel 1 har alltid vert min lidenskap og endelig kommer det et f1 spill med skikkelig AI og krasjefysikk med masse flagrende deler i et krasj og mykje mer detaljert gameplay med tanke på vær, safety car, pitstop, kjørefysikk..+++

 

Assasins creed kan bli en liten revolusjon innen spill med sitt inituive gameplay og intresseane men mystiske handling. og GTA 4 ja det snakker for seg sjølv..;)

Lenke til kommentar

Spore blir forhåpentligvis en suksess. Eller egentlig bryr jeg meg ikke om det blir en suksess, så lenge jeg liker det. :p Nå har jeg ventet på det så lenge at jeg begynner å få The Movies-tanker. Dét spillet gledet jeg meg også til i flere år før det endelig kom ut og ble en gedigen skuffelse. Men Will Wright og Peter Molyneux er to forskjellige personer, da, og jeg har sjelden blitt skuffet av noen av Sim-spillene Wright har laget, så jeg håper i det lengste. Premisset virker utrolig spennende.

 

Også har jeg oppgradert maskinen for å spille NWN2, Gothic 3 og Medieval 2: TW, så nå venter jeg bare på noen dager fri for å spille litt. :dribble:

 

Gleder meg i tillegg til Wii generelt. Endelig litt multiplayer-action med trim. :) Må bare vente til den kommer inn på lager først. :mad:

Lenke til kommentar

Kommer veldig mye bra som kommer i 2007, men ble veldig veldig lei meg når både Alan Wake og Resident Evil 5 ble utsatt til 2008!!

Skal IKKE ha PS3 i 2007, men skal heller mate Xbox 360en og Wii'en med toppspill + noen til PS2 :D

 

Xbox 360-spill:

- GTA 4

- Assassin's Creed

- Halo 3

- Bioshock

- Banjo Kazooie

- Fable 2

- Mass Effect

- Too Human

- Splinter Cell 5

- Lost Planet

og sikkert flere som jeg ikke husker :p

 

Nintendo Wii:

- Super Mario Galaxy

- Metroid Prime 3

- Super Smash Bros. Brawl

- Resident Evil Umbrella et eller annet

 

PS2:

- God of War 2

- Okami

- Final Fantasy XII

 

Dette blir dyrt gitt :whistle:

Men foreløpig koser jeg meg med Zelda, GeoW, Oblivion, God Of War og Saints Row :love::love:

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar
Kommer veldig mye bra som kommer i 2007, men ble veldig veldig lei meg når både Alan Wake og Resident Evil 5 ble utsatt til 2008!!

Skal IKKE ha PS3 i 2007, men skal heller mate Xbox 360en og Wii'en med toppspill + noen til PS2  :D

 

Xbox 360-spill:

- GTA 4

- Assassin's Creed

- Halo 3

- Bioshock

- Banjo Kazooie

- Fable 2

- Mass Effect

- Too Human

- Splinter Cell 5

- Lost Planet

og sikkert flere som jeg ikke husker  :p

 

Nintendo Wii:

- Super Mario Galaxy

- Metroid Prime 3

- Super Smash Bros. Brawl

- Resident Evil Umbrella et eller annet

 

PS2:

- God of War 2

- Okami

- Final Fantasy XII

 

Dette blir dyrt gitt  :whistle:

Men foreløpig koser jeg meg med Zelda, GeoW, Oblivion, God Of War og Saints Row  :love:  :love:

7579656[/snapback]

 

bare et ot spm til deg, du kan sikert sende en priv mld som svar, liker du saints row? vurdere og kjøpe det serru, men jeg vet liksom ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...