HammerFall Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hei. Sitter her som en ihuga western fan og funderer på hvilke Western spill som finnes på markedet? Vet om Call of Juarez og GUN + eventuelt Desperados. men stort mer har jeg vel ikke greid og spore opp av PC-spill, av nyere merke, som omhandler Western-kategorien. Er det noen som har noen gode tips til morsomme western-spill? Samme hva slags type, bare det er Western
akristina92 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Outlaws er jo et, da. Vet ikke så mye om det selv.
Efagimo Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Outlaws er nok det einaste i Western sjangeren ja.. Men dette spillet begynn å dra på åra
Brian Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 rett meg hvis jeg tar feil, men er ikke GUN nesten et slikt western spill da?
akristina92 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Vet om Call of Juarez og GUN + eventuelt Desperados. men stort mer har jeg vel ikke greid og spore opp av PC-spill, av nyere merke, som omhandler Western-kategorien. Tja ...
-Mr.T- Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Call of Juarez er hvert fall verdt å prøve ut, jeg synes det var ganske bra.
Gunfreak Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hei. Sitter her som en ihuga western fan og funderer på hvilke Western spill som finnes på markedet? Vet om Call of Juarez og GUN + eventuelt Desperados. men stort mer har jeg vel ikke greid og spore opp av PC-spill, av nyere merke, som omhandler Western-kategorien. Er det noen som har noen gode tips til morsomme western-spill? Samme hva slags type, bare det er Western 6857750[/snapback] du never vel egentlig de som er, av disse er helt klart COJ den beste,
HammerFall Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 rett meg hvis jeg tar feil, men er ikke GUN nesten et slikt western spill da? 6857896[/snapback] Var det ikke det jeg sa da?
Khalifen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Outlaws er vel verdt å få med seg. Husker jeg så på en venn spille demoen. Det var såååå tøft!
Brian Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 rett meg hvis jeg tar feil, men er ikke GUN nesten et slikt western spill da? 6857896[/snapback] Var det ikke det jeg sa da? 6858482[/snapback] jaja, måtte ha vært i en annen verden da jeg skrev det.
HammerFall Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 rett meg hvis jeg tar feil, men er ikke GUN nesten et slikt western spill da? 6857896[/snapback] Var det ikke det jeg sa da? 6858482[/snapback] jaja, måtte ha vært i en annen verden da jeg skrev det. 6858837[/snapback] hehe... men rett hadde du hvertfall.. GUN er et slik western spill:P
Mr.SS Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Gamle Outlaws, som sagt, er et ordentlig western spill. Du kan få til 3d på det husker jeg Gode gamle LucasArts som lagde det i storhetstiden dems på spillmarkedet. Men skal du få tak i den hellige gralen av western spill på markedet nå så må du prøve Call of Juarez.
Falk_75 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Har kommet et adventure western spill kalt "Al Emmo and the Lost Dutchman's Mine" som ser ganske artig ut. Bilder og slikt her. http://www.adventuregamers.com/
Wheeljack Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Dersom du ikke har enorme krav til grafikk og blodsprut så kan du jo f.eks blåse støv av det gode gamle Freddy Pharkas Frontier Pharmasist fra Sierra. Riktignok et quest-spill av den gode gamle point-and-click typen, men det har da humor og masse elementer av western.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå