Gå til innhold

Wii - Pris og dato klar (Japan/USA/Europa)


TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, du har rett. 4 mill var verdensbasis.

 

Smilte når jeg så dette:

"Beginning on launch day, until the end of calendar year, offer 30 legacy titles. Next year, ten new titles a month. 500 Wii Points for NES Games, 800 Wii points for SNES, 1000 for N64 Games. 2000 Wii Points for $20."

 

Virkelig overkommelige priser dette! :w00t:

Lenke til kommentar
Sorry, du har rett. 4 mill var verdensbasis.

 

Smilte når jeg så dette:

"Beginning on launch day, until the end of calendar year, offer 30 legacy titles. Next year, ten new titles a month. 500 Wii Points for NES Games, 800 Wii points for SNES, 1000 for N64 Games. 2000 Wii Points for $20."

 

Virkelig overkommelige priser dette! :w00t:

6862301[/snapback]

 

Synes ikke det var spesielt billig. 70kr for et N64 spill? Her i Europa blir det vel rundt 100kr per spill tenker jeg, og 50kr for SNES/NES.

Lenke til kommentar
«Wii Points»...er?

6862312[/snapback]

 

Det samme som MSpoints. Man kjøper de for cash og kan laste ned spill eller innhold fra nettet.

 

Mener ikke det er spesielt dyrt, men det ble jo annonsert som _gratis_ i begynnelsen. Hadde regnet med rundt 20-25 for SNES spill.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Synes ikke det var spesielt billig. 70kr for et N64 spill? Her i Europa blir det vel rundt 100kr per spill tenker jeg, og 50kr for SNES/NES.

6862311[/snapback]

 

Selv om spillene er gamle, er det tross alt full-lengdes spill, så du får mye valuta for pengene. Særlig når det dreier seg om de store klassikerne.

 

Edit: Ser ut som du er nødt til å betale for Opera. :(

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Synes ikke det var spesielt billig. 70kr for et N64 spill? Her i Europa blir det vel rundt 100kr per spill tenker jeg, og 50kr for SNES/NES.

6862311[/snapback]

 

Selv om spillene er gamle, er det tross alt full-lengdes spill, så du får mye valuta for pengene. Særlig når det dreier seg om de store klassikerne.

 

Edit: Ser ut som du er nødt til å betale for Opera. :(

6862343[/snapback]

 

Jepp, ser slik ut.

Dessuten vil ekstra kontroller koste 60$ (wiimote +nunchuck) som tilsvarer 600kr her hjemme... tragisk dyrt.

 

December 11th. For Wii on 19th.

 

TP ikke launch tittel?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Både Reggie og den japanske Wii-siden oppgir Zelda som launch title.

 

Når det gjelder kontrollen er jeg enig i at det er ganske dyrt, men er jo tross alt mye avansert teknologi proppet inn i den. :)

 

Nå begynner jeg virkelig å lure på hva jeg skal gjøre. Skal jeg kjøpe xbox 360, vente på wii eller vente på ps3? :hmm:  :dontgetit:

6862462[/snapback]

 

Ville ventet til Wii-demoer kommer i butikker og testet dem litt hvis jeg var deg. Wii er tross alt konsollen som lover mest innovative spill, så ville vurdert den som en sterk kandidat hvis jeg måtte velge mellom en av de tre next-gen konsollene. Ble særlig imponert over den nye funksjonaliteten de avslørte i dag. (Foto/media delen, videoene på den japanske hjemmesiden var rå!)

 

Selv har jeg Wii på forhåndsbestilling og har vanskelig med å vente. :dribble:

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...