Gå til innhold

Wii - Pris og dato klar (Japan/USA/Europa)


TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Med en adapter kan Wii spille vanlige dvd-filmer

 

 

kan den ikke spille likavel da?

6864437[/snapback]

 

Nintendo USA bestemte seg for å droppe den fordi de fleste allerede har en DVD-spiller i en eller annen form, og siden funksjonen ville bli lite brukt kunne de kutte prisen på konsollen med å droppe DVD-støtte.

Lenke til kommentar
daså..  men det er egentlig greit for de fleste har jo dvd-spillere  huset :)

6864495[/snapback]

 

 

 

Tja...i Huset ja, men Wii er så liten at det er lett å ta den med seg ut av huset, på hytta foreksempel, eller du skal besøke en gammel tante som ikke har dvd. Finnes vel drøss med andre eksempel

 

DA hadde det gjort noe

Lenke til kommentar
daså..   men det er egentlig greit for de fleste har jo dvd-spillere  huset :)

6864495[/snapback]

 

 

 

Tja...i Huset ja, men Wii er så liten at det er lett å ta den med seg ut av huset, på hytta foreksempel, eller du skal besøke en gammel tante som ikke har dvd. Finnes vel drøss med andre eksempel

 

DA hadde det gjort noe

6864529[/snapback]

 

Vi må vel greie oss uten dvd på hytta da. Er vel ikke for å se film man drar til fjells(/skogs/kyst eller hvor pokker hytta er hehe)

Lenke til kommentar
kan også ta med en dvd spiller eller ikke se på dvd heller spille på wii  :D

6864563[/snapback]

 

Å se på venner spille Wii er sannsynligvis nesten mer morsomt enn å spille selv. ;)

6864649[/snapback]

Hehe. Kan tenkes. Husker godt hvor morsomt det var å se og høre på to synge Singstar 80's i en greit beruset tilstand på en nyttårsaften. Fikk trent smilemusklene godt da ja ^^ Wii blir nok partykonsoll nummer en.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om det er noen gode spill til Wii ved lansering som IKKE er partyspill eller tech-demoer. Foreløpig er det bare Zelda som ser ut til å havne utenfor de sjangrene... Men det er kanskje litt tidlig å si. :)

 

(Jeg har en anelse om at det blir som DS; en haug gimicky spill i starten fordi utviklerne ikke aner hva de skal gjøre med burken.... og så noen knallbra spill et år ++ etter.)

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om det er noen gode spill til Wii ved lansering som IKKE er partyspill eller tech-demoer. Foreløpig er det bare Zelda som ser ut til å havne utenfor de sjangrene... Men det er kanskje litt tidlig å si. :)

 

(Jeg har en anelse om at det blir som DS; en haug gimicky spill i starten fordi utviklerne ikke aner hva de skal gjøre med burken.... og så noen knallbra spill et år ++ etter.)

6864936[/snapback]

 

Har stor tro på Trauma Center, det ser utrolig rått ut. Etter å ha lest IGN intervjuet og sett gameplayvideo, tror jeg dette blir en vinner. :dribble:

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om det er noen gode spill til Wii ved lansering som IKKE er partyspill eller tech-demoer. Foreløpig er det bare Zelda som ser ut til å havne utenfor de sjangrene... Men det er kanskje litt tidlig å si. :)

 

(Jeg har en anelse om at det blir som DS; en haug gimicky spill i starten fordi utviklerne ikke aner hva de skal gjøre med burken.... og så noen knallbra spill et år ++ etter.)

6864936[/snapback]

- Excite Truck

- Red Steel

- Call of Duty 3

- Splinter Cell Double Agent

- Cars

- Far Cry

- GT Pro Series

- Marvel: Ultimate Alliance

- Monster 4X4: World Circuit

- Need for Speed Carbon

- Super Swing Golf PANGYA

- Tony Hawk's Downhill Jam

- Trauma Center: Second Opinion

- Elebits

 

Ikke 100% sikker på at alle er for lanseringsdagen men. Det er nok en sannsynlighet at Wii vil ligne på DS den første perioden ja. Men det er mange solide titler på veg.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
http://www.argos.co.uk/static/Browse/catal...ier/8163496.htm

 

Se på høyre side der :(

6864193[/snapback]

Det er rett og slett tåpelig å basere seg på slikt. NOE sa faktisk "ikke riktig, men ikke langt unna" til påstander i et blad om launch tidlig i november til £150.

 

Vær så snill, folkens, ikke bruk spillsjapper til å spekulere om launch. De har ikke peiling, og det har ikke vi heller frem til i morgen.

 

 

Wii vil ikke spille dvd filmer

Du kan kjøpe en dings som gjør det mulig.

 

 

Vi må vel greie oss uten dvd på hytta da.

Hvorfor det? Bare kjøpe dingsen som skrur på DVD-playback på Wii. Den er ikke inkludert fordi det koster penger å støtte DVD-formatet.

 

 

Det jeg lurer på er om det er noen gode spill til Wii ved lansering som IKKE er partyspill eller tech-demoer.

Eh? Er Zelda, Metroid, Excite Truck, Red Steel, Madden, Tony Hawk, Blitz, Call of Duty, Final Fantasy, osv. "partyspill" eller "tech-demoer"?

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om det er noen gode spill til Wii ved lansering som IKKE er partyspill eller tech-demoer.

Eh? Er Zelda, Metroid, Excite Truck, Red Steel, Madden, Tony Hawk, Blitz, Call of Duty, Final Fantasy, osv. "partyspill" eller "tech-demoer"?

6865058[/snapback]

 

For min del vil de føles som tech-demoer eller "gimicky" spill så lenge ikke Wii-kontrolleren blir brukt hensiktsmessig. Det er dette som blir spennende å se i starten, har utviklerne tenkt riktig helt fra starten av? Det var vidt forskjellige meninger om de første spillene på E3, for eksempel...

 

EDIT: Og misforstå meg rett, jeg er svært spent på Wii-releasen. Er bare ikke sikker på at alle spillene er solide ved launch... :) Metroid er vel forøvrig ikke noe launch-spill?

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...