Gå til innhold

Er Horde bedre enn Alliance i BG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

horder er mye bedre ja. er bare pga att de er mere voksene spiller generelt.

alliance er bare tullinger i bg, har aldri tapt i bg etter jeg starta horde.

som det ble nevnt tidligere horde kjører distraksjoner ja, att 1 person løper forbi falbæreren da begynner liksom alle 5 ofte og løpe etter og flagmannen blir stående igjen alene. og blir drept.

Lenke til kommentar
horder er mye bedre ja. er bare pga att de er mere voksene spiller generelt.

alliance er bare tullinger i bg, har aldri tapt i bg etter jeg starta horde.

som det ble nevnt tidligere horde kjører distraksjoner ja, att 1 person løper forbi falbæreren da begynner liksom alle 5 ofte og løpe etter og flagmannen blir stående igjen alene. og blir drept.

6805843[/snapback]

Er ganske ofte å se en person som kommer opp tunnelen i WSG, hvorpå hele forsvaret stormer etter ham, og de andre kan spasere inn og ta flagget den andre veien =/

 

Både WSG og AB er umulig å spille med alliance np om dagen, med mindre det er premade.

Lenke til kommentar

Jeg spiller horde på Burning Blade og begynte å spille en del AV etter x-realm, jeg har til nå aldri vunnet. Det er vel snakk om +/- 10 omganger.

Som regel blir det til at hvert lag løper forbi hverandre og prøver å drepe bossen først mulig. :no:

 

Men WSG og AB har jeg gode erfaringer med ;)

Lenke til kommentar
Jeg spiller horde på Burning Blade og begynte å spille en del AV etter x-realm, jeg har til nå aldri vunnet. Det er vel snakk om +/- 10 omganger.

Som regel blir det til at hvert lag løper forbi hverandre og prøver å drepe bossen først mulig. :no:

 

Men WSG og AB har jeg gode erfaringer med ;)

6805924[/snapback]

 

Jeg opplever det samme i AV. Vi er vel i samme BG-group trur jeg. De siste gangene jeg har spilt AV så har det vært ferdig i løpet av 15min. For meg er dette ganske greit da jeg er der for reputation, men man blir jo snytt for spillopplevelsen når det er sånn hver gang man joiner AV.

 

Når det gjelder horde vs alliance i AV så er det 75/25 alliance/horde ca. de gangene jeg har vært der. I WSG og AB opplever jeg at det gjerne er horde som vinner, men jeg spiller ikke der så ofte. Når jeg først PvP'er så er det i AV da jeg farmer rep. til off-handene man får.

Lenke til kommentar

Samme her. Er alliance og de fleste AVene er over på 15 minutter. AV PvP er blitt et PvE kappløp om å pulle generalen først. Er det noe i dynamikken i AV som tilsier at Alliance skal vinne så ofte som det virker som de gjør?

 

Forøvrig så kan man som defender få ganske gode PvP slag før hovedzergen får organisert seg, men når de først har fått cappa graveyarden blir det bare kaos. Sykt tilfredstillende å klare å holde stormpike GY lenge med en liten gruppe forsvarere mens man ser laget sitt cappe nye punkter i andre enden. Bare så synd en dårlig respawn kan ødelegge alt :)

Endret av Marker
Lenke til kommentar

Horde spiller stort sett mere lagspill enn Alliance, som er en gjeng med zergere.

Flesteparten av horde spillere er som regel mature. Mesteparten av alliance er små letkidz. Småbarn velger som regel Alliance, for dem ser bedre ut enn Horde utseendemessig. Horde har oftere kamper enn Alliance, siden dem har mindre spillere enn alliance. Mere kø og venting hos Alliance enn for Horde.

 

Merk det her gjelder uttaleser bassert på pugs. Erfaringen kommer fra en rank 10 horde og alliance char. Både på pvp og pve realm.

Etter at delte BGS åpnet har det blitt enda værre å spille pugs, vi taper hver gang. Kan legge til at min char nå er Alliance mot tidligere Horde.

Kommer ikke til å bruke tid på pvp mer. Blir kun pve fremmover.

 

Eneste som kan forandre litt på det her blir BC. Da skal Horde få overta noen av kidza som vil spille sexy Blood Elf pally hehe.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Som sagt, noe facit-svar på spørsmålet ditt kommer du aldri til å få trådstarter, da det varierer så utrolig fra server til server. Kan ta meg selv og mine erfaringer som et eksempel.

 

Har en 52 Human Warrior på Aerie Peak (PvE server). Jeg har spilt BG jevnt og trutt siden level 10 og har rukket å bli Knight. Helt fra jeg begynte med dem forskjellige battlegrounds jeg har hatt tilgang på har alliance vunnet/tapt om lag 50/50. Både WSG, AB og nå AV (skjønt siste har jeg ikke spilt så mye av opplagte årsaker)

 

Jeg har også en level 24 Orc Shaman på Deathwing (PvP server). Jeg spilte om lag 30-40 battlegrounds fra 10-19 og vant ikke en eneste en. Ble fullstendig overkjørt av Alliance. På 20-29 nivået ble WSG'ene jevnere, men fortsatt tilfelle av omlag 50/50. Det enste jeg har opplevd total horde dominanse på er Arathi Basin 20-29. Siden jeg ikke har prøvd noe høyere vet jeg jo ikke åssen det er videre.

Lenke til kommentar

Nå som xserver BG er i gang, nå driver jeg med en del pvp.. Bare setter meg i queue, ingen premade her.. PuG ftw :'(

 

Fleste gangene er det tap.. I AB så ender opp at alle går og zerger, ingen tenker på å passe på flagga.. Ender opp at jeg henger rundt flagget, men så fort det kommer 4 hordes...BOOM!

 

Samma gjelder WSG også, ingen passer på flagget.. Alle løper rundt og skriker.. "OMG, where the flag!" Horde scores..

 

Driter i å passe på flagget lenger, en person mot en hel gjeng med hordes funker dårlig

Endret av Alucard_21
Lenke til kommentar

Å forsvare er blitt noe av det mest spennende i AV nå, spør du meg. I området rundt IB er det mye trafikk, og som priest, warlock eller mage blir man utrolig nyttig. Fear, Blizzard og Frost nova kan stoppe et helt tog med allies som prøver å ri gjennom, og de blir fort meid ned av bueskytterne og vaktene rundtomkring.

 

Så looter man likene, recaller og leverer inn blod, og rir tilbake på to minutter. :)

 

Edit: det var et svar til Marker, men så falt nettet ut og jeg fikk ikke postet på en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...