kunchun Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Jeg kom meg ikke inn på WoW sitt offisielle forum, så jeg spør her. Noen som vet om det kommer noen nye servere snart ?
Kalamdrar Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Jeg syntes at dettte blir litt for dårlig, de sier de har lagt til nye "costumer support forums" okay jeg trenger support for det er noen som ikke har opnet Laughing Skull serveren, men når du skal prøve å komme deg inn så klarer du det ikke? dette er alt for dårlig Blizzard
Carl M Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Ja det kom 2 nye nå nettopp, en pve og en rp. Når de er "fyllt" kommer det nye pvp servere.
kunchun Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 (endret) Ja det kom 2 nye nå nettopp, en pve og en rp. Når de er "fyllt" kommer det nye pvp servere. 6794101[/snapback] Supert ! Håper de blir fulle i dag : p Edit: Du vet tilfeldigvis ikke navnet på PvP serveren som kommer ? Endret 3. september 2006 av SkranXz
Dʋgɢtung Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Det kommer forøvrig kun nye servere på maintenancedager, altså tirsdagsnetter.
kunchun Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Det kommer forøvrig kun nye servere på maintenancedager, altså tirsdagsnetter. 6794359[/snapback] Det har vel kommet servere på torsdag/fredag før ? Så kunne vel hende at de kom med en PvP på en søndag når/hvis de andre er blitt fulle ?
TRS Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Det kommer forøvrig kun nye servere på maintenancedager, altså tirsdagsnetter. 6794359[/snapback] Nei. De 2 nye kom Torsdag eller Fredag. Slik har det vert før og.
TRS Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 PVE er Darkspear, RP er Darmoon Faire tror jeg
Cappo Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Skal med enda flere servere? Du må ikke ha en character på alle serverene som kommer opp vet du. Nei, hold deg til 1 eller 2 serververe spør du meg. Det skulle dekke ditt behov for å spille både alliance og horde. Hva er vitsen med å ha en hel haug med lowlevel characters og aldri oppleve end-game raiding?
Carl M Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Skal med enda flere servere? Du må ikke ha en character på alle serverene som kommer opp vet du. Nei, hold deg til 1 eller 2 serververe spør du meg. Det skulle dekke ditt behov for å spille både alliance og horde. Hva er vitsen med å ha en hel haug med lowlevel characters og aldri oppleve end-game raiding? 6795858[/snapback] Hvis du vil starte på nytt med en ny class/race/faction/whatever er det jo hensiktsmessig å gjøre det der alle er likestilt, sånn at du ikke ender opp som en sopp med blågear mens alle har phat epixz.
kunchun Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 (endret) Skal med enda flere servere? Du må ikke ha en character på alle serverene som kommer opp vet du. Nei, hold deg til 1 eller 2 serververe spør du meg. Det skulle dekke ditt behov for å spille både alliance og horde. Hva er vitsen med å ha en hel haug med lowlevel characters og aldri oppleve end-game raiding? 6795858[/snapback] Hvis du vil starte på nytt med en ny class/race/faction/whatever er det jo hensiktsmessig å gjøre det der alle er likestilt, sånn at du ikke ender opp som en sopp med blågear mens alle har phat epixz. 6795957[/snapback] Pluss at jeg starter helt på nytt, starter igjen med wow nå liksom. Slutta for et halvt år siden ! Edit: Isåfall, så er jeg ladd for å starte et hel norsk guild. Send meg pm om du er interessert ! Endret 3. september 2006 av SkranXz
Cappo Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Hvis du vil starte på nytt med en ny class/race/faction/whatever er det jo hensiktsmessig å gjøre det der alle er likestilt, sånn at du ikke ender opp som en sopp med blågear mens alle har phat epixz. 6795957[/snapback] Med annet du skal være shaman eller horde er det ingen vits. Bedre å være i en god guild hvor du kan få gearet opp karakteren din. Greit hvis du starter med WoW på nytt, det er noe helt annet, men det er folk som allerede har 2 factions på to forskjellige servere.
PSV Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Aszune er oppgradert og fin som fy 6794673[/snapback] Forklar..
kunchun Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 Ja det kom 2 nye nå nettopp, en pve og en rp. Når de er "fyllt" kommer det nye pvp servere. 6794101[/snapback] Btw, hvor leste du om at det skulle komme en PvP server etter at de var "fyllt" ?
Sigga Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Blizzard vil kunngjøre det i forveien hvis de vil slippe en ny server.
Arinomi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Om noen skal spille på Darkmoon Faire, kom på allianse siden og hils på Teovina
Zepticon Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Bumper denne jeg Skal rerolle Alliance i foru\indele med BC som kommer snart, så tenkte å starte på en fresh PvP server. noen som vet hva den nyeste er, evt når det kommer en ny? Jeg on noen kompiser stal starte på nytt slik at vi er noenlunde likestillt. Blir egen guild av det etterhvert så folk vil være med i en guild der vi satser på å ha det morsomt og drive med litt casual+ raiding så er det bare å si fra Endret 16. oktober 2006 av Zepticon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå