Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var på Ullevaal fikk jeg ikke ta med en colaflaske innenfor dørene. Og disse folka slipper inn med raketter?!? Hva svarte har sikkerhetsvaktene drivi med?

Skrevet
Sist jeg var på Ullevaal fikk jeg ikke ta med en colaflaske innenfor dørene. Og disse folka slipper inn med raketter?!? Hva svarte har sikkerhetsvaktene drivi med?

8228918[/snapback]

En rakett oppi ræva er ikke lett å finne. De er visst veldig små! Noen cm bare..

Skrevet

Traff dem sin egen keeper da de sendte ned faenskapet? Så jeg riktig der? Håper han må byttes ut. Hihi.. :D Denne kampen vinner vi, så sant kampen blir spilt!

Skrevet

Såg det ja, Bosnia er rimeleg ute å sykle for tida. Kva var det det sto på banneret? Bosnian Football Federation = Mafia?

Skrevet

Kan de ikke bare slippe de schæferene da!! Så er de bikkjemat på 10 min. De bikkjene så sultne ut for å si det sånn! Se nå ja, nå begynner de igjen. Nå begynner de å gå.

Det er bra :)

Skrevet

Sku sendt polit enhenten med gummikuler og hunder opp på dem folka....stakkars unger med fedre i den bosnisnke tribunedelen. Trygge saker.

Skrevet

Ser nå at mange går, samt at de med barn stikker pga sikkerheten. Snart er det bare bråkmakarene igjen.....må da fan meg gå ann å storme dem og kaste dem ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...