Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

Hellas-Norge til helgen...

Håper på Solskjær og Ivers på topp.. De er i form om dagen!! Vil gjerne se Braaten fra start og - han har gjort det bra for RBK i det siste...

 

Noen som vet hvilken kanal kampen går på? Er det tv3?

6993643[/snapback]

 

 

Kampen går desverre ikke på TV da den er stengt for media :(

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Kødda... ja den går på TV3 tror jeg :w00t:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er ikke oppskrytt!! Gjør det meget bra i united om dagen, og de siste landskampene har vært gode... Er selvskreven på topp, sammen med ivers.. Etter min mening da... Syns Åge skal være litt tøff og kjøre 4-3-3:

 

Myhre

Rambekk-Hangeland-Hagen-Riise

Solli-Andresen-Hæstad/Strømstad

Braaten-Ivers-Solskjær (evt bytte plass på Baktus og Sunny)

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å se Iversen og Braaten på topp. Det blir RBK-dynamitt.

Carew er i sitt livs dårligste form mens Solskjær er oppskrytt.

6994382[/snapback]

 

Enig om Carew, men Solskjær oppskrytt? Nå får du jammen meg gi deg. Greit at du er rbk-patriot og gjerne vil ha Iversen og Braaten der på toppen, men ærlig talt. Solskjær er IMO en av de viktigste personene på landslaget akkurat nå.

Har ingenting imot Braaten og Iversen heller dog. Spesielt sistnevnte er i særdeles god form om dagen og kan bli viktig dersom han spiller som han gjør i Rosenborg.

Lenke til kommentar

Heilt enig med LarsP, ikkje at Solskjær er noko dårleg spelar, men måla for United var meir flaks enn dyktighet. Han sto riktig plassert når ballen kom i retur og på det andre målet var han ei kjegle som sto i vegen.

 

Ikkje for å kritisere Solskjær, han er ein god spelar, men det hadde vært artig å sett Iversen og Braaten på topp. Carew gjorde det bra sist kamp, men får lite kamptrening i Lyon, Iversen er høgt på toppscorarlista og Braaten er alltid god når han gidder.

 

3 spissar kunne blitt bra, Iversen og Braaten på topp med Solskjær i ein litt lågare posisjon, han er ein god oppspelar.

Lenke til kommentar

Må bare si at det var så hel rått å se Solskjær butte to mål for United sist lørdag. Håper kan gjøre det samme mot Hellas.

 

Er det noe landslaget trenger så er det en Solskjær i form. Det er helt klart. Han har det som trengs. Han har rutine og erfaring. Jeg tror også han har en god innflytelse på resten av laget.

 

Heia Norge. :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg er fornøyd med uavgjort i Athen.

6999946[/snapback]

 

Hvor har du vært siste åra.... må ha seier i Athen, fornøyd med uavgjort på Ullevaal.

 

Man må jo huske at Norge spiller mye bedre på bortebane, uansett er en seier og en uavgjort en god oppskrift mot Hellas. To seire fungerer også fint så klart, det samme mot Tyrkia :hmm:

Lenke til kommentar

Dem som sier at Solskjær har flaks når han scorer de måla for United må tenke seg litt om. Det handler ikke om å bare være der ballen kommer til rett tid, han leser spillet og steller seg der ballen kan komme, det er målteft som ingen andre norske spillere har.

Så den flaks teorien deres kan dere bare legge fra dere! Er Absolutt en må starte på lørdag.

 

Han putter 2 denne gangen akkuratt som forrige gang vi møtte Hellas, da vi slo dem 2-0 og Solskjær putta 2 :thumbup:

 

mvh.

Fredrik

 

PS: Er ikke United fan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...