Gå til innhold

Den "lille" EM-kvalik tråden!


hean

Anbefalte innlegg

På tide at jeg også lager en "Den store ....... tråden" og hvilken sjanse er bedre enn når Norge skal ut i EM-kvalifikasjon.

 

Vi har følgende lag i vår gruppe:

 

Hellas

Ungarn

Malta

Tyrkia

Moldova

Bosnia-H

 

Først ut er Ungarn, Moldova og Hellas som vi spiller mot i år mens de neste kampene begynner på vårparten neste år.

 

Tror nok Tyrkia blir den mest vriene motstanderen her, spesielt på hjemmebane er de vrang men får vi en god start går dette bra.

 

Er faktisk meget optimist foran denne kvaliken og føler liksom at "Nye Norge" som vi snakket om for en tid tilbake har blitt enda nyere og mye bedre. Kanskje har det fått en positiv effekt at Solskjær er tilbake og glad er undertegnede for nettopp det. Fysisk kan ikke bare en spiller gjøre mye forskjell men det Solskjær tilfører Norge som landslag er mye mer enn det en hvilken som helst spiller kan.

 

Her er all diskusjon om EM.kvaliken og Norges landslag velkommen. Hvor bra er Norge? Kommer vi i det hele tatt til EM? Enig med laguttakene? Andre spillere som burde få sjansen? Kvalik-stadioner? Motstandere? Etc.....

Endret av Kameragutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solskjær har uten tvil en effekt på laget, og gir ny optimisme og engasjement. Det er godt å ha ham tilbake.

Skal bli spennende å følge denne kvaliken, jeg har også en god følelse, men samtidig en smule skepsis. Det skulle liksom gå SÅ bra i VM-kvaliken også, men vi vet jo alle hvordan det gikk.

 

Tyrkia kan nok som du sier bli de verste motstanderne her ja. Hellas burde vi også passe oss for, de er tross alt regjerende europamestere. Nå vet ikke jeg hvordan laget deres er nå i forhold til for to år siden da, men.

Lenke til kommentar

Kanskje dumt å ikke nevne regjerende mester til den turneringen vi skal kvalifisere oss for som en tøff motstander. Tror ikke Hellas kommer til neste EM engang og jeg håper Norge kan ta en Hellas neste EM og vinne hele driten :w00t:

 

Egentlig rart at regjerende mester ikke allerede er kvalifisert :hmm:

Lenke til kommentar

Hellas - Her tror jeg regjerende mestrene fra Hellas kommer til å ligge bakpå(som vanlig) og kontre. Norge vil nok kunne slå Hellas på en god dag.

 

Ungarn - Tøff kamp. Kommer til å slite litt, men skal være 3 poeng til oss.

 

Malta - Lett match.

 

Tyrkia - Denne vinner vi ikke. Kanskje hjemme, men sjanseløse borte.

 

Moldova - Skal ikke undervurderes. Men nok en gang skal disse kjempes ned.

 

Bosnia-H - Bosnia er en gjeng med hardtslitende spillere. Må være 11 doffen utpå banen for å slå Bosnia.

 

Alt i alt så skal vi ta oss videre fra denne gruppa. Tror Tyrkia eller Norge vinner. Hellas uteblir allikavel om de er regjerende mestre. De klarte ikke å komme til VM heller.

Lenke til kommentar

Mitt tipps: Ungaren 0 vs Norge 1

 

Det er etter min menig det mest opptimistiske resultatet jeg kunne tippet. Kune selvfølgelig godt for 0-0. Men jeg har på følelsen av at "Norge banker inn et mål og tar med seg ny opptimisme"......hvor mange ganger har vi ikke hørt den før?

 

For å være litt negativ så tror jeg ikke Norge går videre fra gruppa.Kansje andre plass.

Ja, faktisk....Jeg er negativ til det norske landslaget.

Endret av SirOppvask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...