Gå til innhold

Vista pre-RC1 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke akkurat sansen for alt det "hokkus pokkuset" for å få lastet ned Vista akkurat. Den download managern kunne de spart seg for.

 

@saXin:

 

Det skal gå bra å bruke andre browsere, det sto noen instrukser om hvordan man får installert den download managern i andre browsere nederst på siden som hardware.no linker til. Men det kan jo nevnes at jeg ikke fikk til å laste Vista med opera. Jeg fikk bare denne beskjeden;

 

"Thank you for your interest in Windows Vista.

Access to this file is restricted to Customer Preview Program participants only. Please refer to your invitation email for access instructions."

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Går det ikke ann å laste ned .iso-filen med Safari?

6764265[/snapback]

Ikke hvis Safari ikke støtter filer som er større enn 2 gb, noe som heller ikke IE6 gjør.

 

Hvis du ikke bruker IE, bruk direktelinken istedenfor. Den er ihvertfall i min tråd hvis du ikke finner den i artikkelen. (Sjekk signatur)

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke akkurat sansen for alt det "hokkus pokkuset" for å få lastet ned Vista akkurat. Den download managern kunne de spart seg for.

 

@saXin:

 

Det skal gå bra å bruke andre browsere, det sto noen instrukser om hvordan man får installert den download managern i andre browsere nederst på siden som hardware.no linker til. Men det kan jo nevnes at jeg ikke fikk til å laste Vista med opera. Jeg fikk bare denne beskjeden;

 

"Thank you for your interest in Windows Vista.

Access to this file is restricted to Customer Preview Program participants only. Please refer to your invitation email for access instructions."

6764313[/snapback]

 

Trenger ikke den download managern.. Er en link litt til høyere;

http://download.windowsvista.com/dl/previe...cfre_en_dvd.iso

Lenke til kommentar
At kopien bare er lisensiert til de første 100 000 som laster ned.

6763913[/snapback]

Forrige gang (Vista Beta 2) gjorde de sånn at de stengte muligheten for nedlasting 2. august, men fortsatte å dele ut lisensnøkler. Hvis man fikk lastet den ned via f.eks BT så fikk man altså lisens og kunne dermed bruke betaen på normalt vis.

 

Er det forresten noen som har en direktelink til 64bit-versjonen? Skal det være noe vitså å kjøpe et så dyrt OS så bør det jo kunne tilby mer enn minimale oppgraderinger i små steg. Derfor mener jeg det er både langt billigere og "riktigere" å gå fra f.eks Win XP 32bit til Vista 64bit i ett steg i stedet for å blakke seg fullstendig på å gå fra XP32bit til Vista 32bit til XP 64bit til Vista 64bit.

Lenke til kommentar

Funker fint å laste ned med Opera (så noen her som ikke fikk det til). Men jeg lurer også på hvordan det er med cd-key, sto jo ingenting om det på den nedlastingsiden. Har noen jeg har fått tidligere som jeg tester når jeg instalerer tenker jeg. Men noen som vet noe mo det?

 

Edit: Da var det besvart mens jeg skrev ja

Endret av arnbju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...