Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Serien blei avgjort idag da ja, ingen sjangs i verden at Barcelona ikke vinner mot Deportivo. Tror også de vinner mot Atletico, men der kan det jo såklart skje noe.

 

Ser vel ganske mørkt ut i CL også, selvom der har jeg mere troa hvertfall. Blir evt finale med Barcelona, så det kan bli hardt. Men slett ikke umulig :)

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan blir det med Ancelotti nå da? Må han gå eller får han en sesong til med tanke på at det ikke blir noen trofeer?

Vanskelig å si. Det sies at han får sparken hvis de ikke vinner ligaen (noe de ikke gjør nå), uavhengig av hvordan det går i CL. Om de da ikke vinner CL heller (noe som også er lite sannsynlig) er det slett ikke umulig at han får sparken.

 

Personlig mener jeg han bør få en sesong til.

Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg ikke over at de faktisk enda kan vinne CL. Barcelona blir en tøff utforderer hvis de vinner over Juventus til uken, men alt kan skje i en eventuell finale! Real har ikke akkurat et dårlig lag, men de virker ganske berørt når Modric er ute.

Lenke til kommentar

Ingen enkel oppgave nei, men det har det vel heller aldri vært. Om det er noe vanskeligere nå pga Barcelona har en ny super trio, tror jeg igrunn ikke.

 

Men hvem skulle det isåfall blitt som skulle komme inn å gjøre jobben bedre enn Ancelotti? Om man tenker på at Ancelotti nå har lært litt etter en sesong i tillegg, så tror jeg ikke det er mange som kan komme inn å gjøre det bedre enn han neste sesong.

 

Mye av problemet i år har jo vært skader og en Bale som overhode ikke har levert, men fortsatt spilt hver kamp omtrent. Så det er vel en av hans største feil, å bruke Bale hele tida. Men er kanskje ikke bare bare å benke en slik spiller.

Lenke til kommentar

Nei, det jeg også lurer på. Sammenlikner man med andre store trenere for Barcelona (over 100 kamper), så er det helt drøyt hvor mye dere vinner nå. Barcelona er også såpass i siget, at en ny manager antakelig trenger en sesong på å bygge opp et tilsvarende godt lag. Videre så står det heller ingen virkelig store managere og venter på å ta over (slik det var med både Mourinho og Ancelotti).

 

Ancelotti - 76% win

Mourinho - 72% 

Beenhakker - 63% 

Muñoz - 59%

del Bosque - 55%

 

Angående Bale: Han må vel tåle å bli sammenliknet med de beste på RM, AM og Barcelona, og ser man på tallene så kommer han jo faktisk dårligst ut av dem alle (selv om det er forholdsvis små forskjeller). Om det også er slik at han bidratt mindre enn tallene tilsier, så skjønner jeg at han får litt kritikk med tanke på at han ble verdens dyreste spiller da han kom fra Spurs.

 

Suarez: 16 mål + 14 assists = 30 målpoeng

Neymar: 22 mål + 6 assists = 28 målpoeng

Benzema: 15 mål + 9 assists = 24 målpoeng

Griezmann: 22 mål + 1 assist = 23 målpoeng

Rodríguez: 12 mål + 11 assists = 23 målpoeng

Bale: 13 mål + 9 assists = 22 målpoeng

 

 

 

Lenke til kommentar

Real Madrid ute av Champions league etter en begredelig 2. omgang. Bare å gratulere Juventus med finaleplass. 

 

Med denne semifinalen røk også den ene muligheten Real Madrid hadde til å vinne et trofé. Deler av sesongen kan vel fint oppsummeres følgende: kolossalt sjansesløseri/ineffektivitet, skader og innlegg. 

 

:)

 

:nei:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir spennende å se om Ødegaard debuterer i dag. 

 

Ellers vil det være en vemodig kamp ettersom det kan være siste gang vi ser Ancelotti som trener for Real Madrid (sitter riktignok på tribunen i dag). Det verserer mange rykter om at Benitez blir ansatt, et valg jeg ikke helt klarer å forstå eller støtte. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...