Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Martin er Barcelona/Messi fan, så er vel tvilsomt at han kommer til Madrid om han kan velge og vrake. Blir uansett spennende å se hvor han går, men regner med han blir i godset ett år til.

 

Han og faren er Liverpool-fans. Ikke at det betyr noe når man kan velge mellom Madrid, Barca og resten av toppklubbene.

Lenke til kommentar

Han og faren er Liverpool-fans. Ikke at det betyr noe når man kan velge mellom Madrid, Barca og resten av toppklubbene.

Ja det stemmer, men Messi er hans store forbilde virker det som, og etter det jeg har forstått den typen som misliker Ronaldo. Så om han da vil spille i Spania, så ser jeg det mer sannsynlig at han velger Barcelona.

 

Når det er sagt, så tror jeg ikke han kommer til Spania i så ung alder uansett, men om han gjør det så bør han såklart gå til den klubben han tror legger best til rette for fremtiden hans, uavhengig av om han liker spillerne på laget eller ikke.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

 

Ja det stemmer, men Messi er hans store forbilde virker det som, og etter det jeg har forstått den typen som misliker Ronaldo.

 

 

;)

 

Jeg tror både han og faren er fast bestemt på at han skal bli best mulig og at han driter i om han spiller med Messi/CR eller i Madrid/Barca. Følelser er for oss som aldri ble gode nok :)

Lenke til kommentar

Hehe ja det har du rett i. Men man ser jo stadig spillere som velger lag med spillere de har som idoler osv. Saken blir dog litt annerledes om han skal bytte til en så stor klubb allerede nå, da må de såklart velge så fornuftig som mulig og ikke tenke på slikt.

 

Om du tar en titt på facebook profilen hans, forstår du nok hva jeg mener ang Messi/Ronaldo forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...