Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Hjemmedrakten ser vel lik ut som den forrige, bare med grå striper istedenfor svarte?

 

Casemiro er bekreftet tilbake ser jeg. Petter Veland melder at de måtte punge ut 7,5m for at Porto ikke skulle kunne få beholde han. Merkelig, han kommer vel til å sitte på benken allikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjemmedrakten ser vel lik ut som den forrige, bare med grå striper istedenfor svarte?

 

 

Den forrige hjemmedrakten hadde jo elementer av rosa foran i kragen, på sidene og bak på ryggen, samt knapper i kragen.

Denne er helt plain. Ligner mer på drakten i fjorårsesongen uten det oransje.

Lenke til kommentar

Ja det stemmer. Tenkte ikke på knappene. Syns det så ganske trist og kjedelig ut med grått istedenfor svarte striper.

 

Fant et annet bilde her også:

https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/MwddXwhZoKR9P3AGDZqT_v3W2xM=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/2853844/B5aFDrKCIAAxyrr.0.jpg

 

De to andre ser veldig fine ut da, syns jeg.

 

Liker den gråe bedre etter å ha sett det bildet. Blåe Real drakter er jeg ingen fan av. Det er jo tross alt blått i halve drakten til Barca :p

Hvorfor kan vi ikke tilbakeføre den lilla drakten fra 3 år tilbake? Den var smooooth.

Lenke til kommentar

 

Tja, han er i alle fall en fullverdig defensiv midtbanespiller, og det har dere vel ikke lenger når Khedira forsvinner?

Usikker på hva du legger i "fullverdig", men Illaramendi er vel også defensiv midtbane. Mulig han blir nok solgt denne sesongen da.

 

Jeg også :p Jeg trodde uansett av Illaramendi var sentral midtbane. My mistake

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...