Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hva syntes folk om pre-season så langt?

Jeg syntes det ser ut som Benitez har gjort noen positive grep. Så film fra en trening på Facebook, at de trente på one-touch. Og det så man i neste kamp (mot City var det vel) og det fungerte veldig bra. Det er noe vi har manglet i laget syns jeg.

 

Er også spent på om Danilo kan utfordre plassen til Carvajal. Carvajal har jo vært veldig solid den siste sesongen.

Og ikke minst hvem Benitez kommer til å prioritere i start 11ern av James og Isco. Og om han kommer til å rullere mer enn Ancelotti.

 

Når set gjelder Ødegaard, håper jeg han blir lånt ut til en klubb i Spania hvor han får mye spilletid. Usikker på hvilke klubber som er aktuelle egentlig?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Etter en turbulent start for Real Madrid og en god start for Barcelona er Real Madrid endelig på tabelltopp med et poeng foran Barcelona, etter deres tap mot Celta Vigo og Real Madrids vinn mot Athletic Bilbao i dag.

 

Det gleder meg å se Modric tilbake for fullt. Nysigneringen Kovačić har også imponert meg så langt. Navas gjør det som alltid veldig godt i mål. Carvajal stod også frem positivt. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Utrolig surt med uavgjort idag ja.

Forstår meg ikke på hvorfor Benzema ble byttet ut så tidlig, og som du sier så kosta skaden til Carvajal oss seieren. Eller man kan vel si at Arbeloa kosta oss seieren.. Han viser igjen at han er ferdig på toppnivå og roter det til.

 

Samtidig skal det sies at både Ramos og Ronaldo hadde en dårlig dag på jobben. Ramos merket man ikke så mye til, da Varane ryddet opp i det meste. Men at Ronaldo ikke har en god dag, merkes såklart mye mere.

 

Casemiro hadde faktisk en god kamp da, noe som er positivt. Første kampen han har imponert meg.

Navas hadde også nok en meget god kamp, med straffe-redning. Herlig!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Forferdelig viktig 3 poeng mot Celta Vigo (B). Man hadde nokså god kontroll frem til dommeren gikk bananas med kortene og Celta Vigo endte med rødt kort og 3-4 gule kort ellers. Real Madrid dabbet fullstendig av og Celta Vigo fikk en sterk vilje til å snu dette. De klarte det bare nesten, etter et fantastisk mål av Nolito, som forøvrig rundspilte Real Madrids forsvar. 

 

Elendig andre omgang, men særdeles viktige poeng. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fullstendig kollaps mot Sevilla i andre omgang (3-1 til Sevilla). Forsvaret spaserer rundt, midtbane og angrep sender pasninger som berusede. Første tapet under Benitez og Real Madrid skal ligge tre poeng bak Barcelona i ligaen. Dette laget spiller til tider uten plan og lyst. 

 

Ronaldo er en skygge av seg selv. 

Lenke til kommentar

James scorer mål. Han har ikke spilt på flere uker, men spiller så friskt og godt. Imponert. Bale begynte særs godt, men dabbet litt av. Ronaldo vet jeg ikke hva som skjer med. 

 

3-2: Det ble i hvert fall tap og null poeng. El Clasico blir viktig og Benitez har mye å ta tak i frem til da. 

Lenke til kommentar

Tror Ronaldo sto oppført som spiss idag? Eller hvilken formasjon spilte de? Så ikke helt fra start.

 

Men var mye som gikk dårlig idag. Ramos ut ned skadet skulder, ingen spiss på banen, og ikke Navas i mål. I tillegg forsvarte Sevilla seg meget godt og var effektive med ball. Surt, men fortjent tap desverre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Katastrofen Benitez: 

 

Første omgang er spilt i årets første El Clasico, og Real Madrid har verken offensivt eller defensivt spill. Dette spillet tror jeg ikke kommer som noen overraskelse for RM fans. Det har ikke vært noe særlig bedre tidligere. Forskjellen i dag er at Real Madrid har alle sine spillere tilgjengelig - James, Benzema, Bale, Ramos - og blir rundspilt av et Barca som ikke engang bruker Messi! 

 

Blir nok enda en tung omgang. Ikke mye som fungerer.

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...