Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Di Maria viste i alle fall vilje til å angripe og utfordre, noe de andre ikke gjorde. Det at han filmer konstant er noe annet og jeg virkelig hater han for det. Han kunne puttet 5 mål i hver kamp, men så lenge han fortsetter med det tullet sitt kan han komme seg bort fra Madrid.

 

Elendig bevegelse og elendig kreativitet oppsumerer vel egentlig det meste. Takke meg til Castilla i morra klokka 12. Der spilles det i alle fall fotball med glød og innsats.

Lenke til kommentar

Herregud så jævlig flaut! Deportivo, virkelig? Hva er det som skjer? :hrm:

 

Benzema burde benkes, Ade fra start (akkurat nå hadde vel Morata passet inn faktisk, har vel ingenting å tape uansett). Rart å ha spisser som ikke scorer, og når man spiller for Real Madrid SKAL man score. Enkelt og greit.

 

Ronaldo burde slappe av en kamp, kanskje få et par minutter. Og når det gjelder Di Maria er han veldig av og på hele tiden. Noen ganger kan han virkelig imponere, men så plutselig mister han ballen og stuper fremover i håp om å få frispark. Sykt irriterende! Og ikke minst - utrolig skuffende.

 

Fy **** for en dårlig kamp. Dessverre. Og vi håper på å komme videre i CL i år? Hehe, da må nok spillerne skjerpe seg.

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Benzema burde benkes, Ade fra start (akkurat nå hadde vel Morata passet inn faktisk, har vel ingenting å tape uansett). Rart å ha spisser som ikke scorer, og når man spiller for Real Madrid SKAL man score. Enkelt og greit.

 

Benkes Benzema nå er det slutt for han. Spillet hans har bedret seg de siste ukene og han trenger tilitt for å lykkes. Hvis han får selvtilitt kan det faktisk bli ganske bra. Blir idiotisk å legge skylda på Benzema(ikke at du går det nå), da det var andre på laget som var verre enn han i går. Han er spiss og bør score på sjanser, men i dag får han ikke mye å jobbe med. Det at han går i offside derimot bør bli fikset på, og noen bør ta en prat med han. Synes det blir for lett å legge skylda på Benzema. I dag var Ronaldo f.eks forferdelig, og utenom raidet hans som endte i stanga er det han som burde bli benket.

Lenke til kommentar

Greit nok, men hvor lang tid skal han bruke på å score igjen? Legger ikke skylden på Benzema, bare så det er sagt. Man vinner som et lag, og taper som et lag - og han var ikke dårligst idag. Allikevel, som spiss, har man automatisk et litt "større ansvar", med tanke på at det er spissene som ofte avgjør kampene (alle på laget har jo like mye ansvar, men du skjønner poenget).

 

Men såklart, man scorer ikke på alle sjanser. Skal kanskje en del til før man faktisk klarer det, og gjerne med litt flaks óg. Han fikk ikke akkurat gullsjanser hele tiden, men burde allikevel virke mer frempå og farlig. Synes jeg hvertfall. Det er NØDT til å løsne for han.

Lenke til kommentar

Ikke misforstå, jeg er ikke fornøyd med Benzema selv. Men er veldig enkelt å finne en syndebukkk og jeg synes ikke Benzema fortjener det. Higuain er det klare førstevalget og jeg er ikke fremmed mot et spissbytte for Benzema og "sett inn random spiss". Men akkurat nå så synes jeg Benzema er det beste valget og jeg tror man man på lang sikt(ut sesongen), så vil vi lykkes bedre om man satset på Benzema som førstevalg og Ade og Morata som backup, enn hvis vi bytter på mellom Benzema og Adebayor og ingen virkelig får slått seg fullt ut.

Lenke til kommentar

Castilla vinner 2-0 over Cacereño. Karanka, Di Stefano og Ramos på tribunen, men ingen Mourinho... Toril får sin 7 seier av 7 mulig, og dette i en kamp som jeg vil si var en nesten kamp. Med litt hell og litt mer dyktighet kunne det fort blitt både 4 og 5-0. Venstreback Cassado med det første på en volley etter en fantastisk innlegg av Sarabia og det andre av Denis etter en kontring der Juselu har målgivende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...