Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Kunne spilt med 3 bak også, vi lå jo tross alt under i kampen også. Noen andre som tror at Benzema blir vraket til søndag, synes det virker som han her veldig lite tilitt hos Mourinho. Da blir det Ronaldo på topp(som kommer til å spille dårlig=) og Özil, Di Maria og Pedro Leon/Kaka på i treeren på midten.

 

Er for at Benzema skal fortsette, men det lover ikke godt når han blir bytta ut etter 60 min i en kamp der vi leder 8-0 sammenlagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Omgang: Skuffet. Villareal er gode - men Real Madrid er bedre! Ser ut som Mourinho og jeg tenkte likt: UT med Lass, og inn med Khedira.

 

2. Omgang: Magisk! Klarte å snu kampen totalt på hodet, en skarp Ronaldo med en god midtbane og en våken ving - Strålende! Hat-trick var jo helt orgasmisk. og Kaká, fy f*en så digg!

 

Hala Madrid!

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Flott seier mot et meget bra lag som til og med manglet Marchena, Senna og Nilmar. Tipper Khedira er tilbake i start-11eren nå, Lass har blitt byttet ut til åause i to strake kamper nå og mer safe Khedira blir nok foretrukket fremover. Gago kan jo prøve å fighte til seg en plass og jeg håper han får noen sjanser fremover.

Lenke til kommentar

Digg kamp!

 

Madrid fortjente å vinne med mange flere mål. Vi kontrollerte kampen, ikke så ofte jeg så Atletico med ballen i angrep. 1 omgang viste hvor urettferdig det var med 1-1, og i andre omgang var vi rett & slett dritgode, og det viste seg!

 

... men Kaká imponerte meg ikke noe særlig. Ronaldo og Özil synes jeg var dritgode, samt Ramos og hele forsvaret egentlig. Synd at vi ikke putta flere mål! Og Aguero irriterte meg virkelig under matchen. Masse småting som bare var helt unødvendig.

 

!Madrid para siempre!

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Veldig bra kamp i mine øyne. Synes at første omgangen, spesielt de første 20-30 er det beste sålangt i sesongen. Veldig urettferdig/uflaks at vi ikke scorer flere. Ronaldo var meget god i denne perioden og egentlig resten av laget.

 

Vi drar i land et fortjent seier og Özils litt heldige mål blir viktig til returkampen. Minte meg litt om Higuain sitt mål mot Atletico i fjor, litt flaks i måten han får ballen på, men en veldig klinisk avslutning. Özil har virkelig begynt å imponerte meg, nå også mot større lag og det viser seg at han var et bra "bytte" mot VdV, selv om jeg gjerne skulle sett nederlenderen i Madrid-drakt fortsatt.

 

Synes det blir litt feil å dømme Kaka allerede, han er nettop tilbake fra skade, og det er en grunn til at han starter på benken fortsatt. I tilegg så blir vi gjerne stående uten en klar spiss når han har kommet inn, noe jeg tror hemmer han litt. Litt mange i det samme rommet etter Kaka kom inn. Skulle likt å se Kaka sentralt og med Di Maria eller Özil på kanten, eventuelt Kaka på kanten og med en midtspiss på banen samtidig. Enten Benzema eller Morata(som virker som aldri kommer til å få sjansen).

 

Ellers en fortjent kult kort til Di Maria for fimling i dag, og kunne med litt (u)flaks fått det røde etter et lite spark når han ble felt tidlig i kampen. Filmingen hans kunne blitt en veldig bra finte, for han var fort oppe, men fint å se at dommerne i Spania har avslørt han. Forøvrig en dommer som dømte på fint lite i dag, ga få kort og virket generellt dårlig. men han dømte i alle fall motsatt av de andre spanske dommerne som garantert haddde gitt 8-10 gule i sånn kamp. Og det var vel egentlig offside p åmålet til Atletico også.

Lenke til kommentar

Litt for sliten til å skrive mye om kampen nå, men alt i alt var det en god kamp. Madrid hadde kontrollen og styrte, tror det siste målet kan være viktig for å komme videre, får vi et bortemål på Vicente Calderon så er jeg sikker å avansement.

 

in other news; Ruud van Nistelrooy ryktes tilbake til klubben (!!). I Madrids jakt på en spiss skal Ruud ha kommet på papiret og han skal nå ha krevd å få dra tilbake. Merkelig, men vil mye heller ha han tilbake enn å se f.eks Adebayor i den hvite trøya. Merker det er litt pussig å skrive dette men jeg vil faktisk ha Ruud tilbake, tror det kunne vært artig. Tror han kan være den spissen man trenger også. Benzema ser ut til å ikke vite hva han gjør, mens Ruud vet hvor målet står og jeg tror faktisk det kunne blitt en suksess. Håper på en retur!

 

Sirkus Madrid fortsetter, herlig.

Endret av Pañolada
Lenke til kommentar

Fy f**n nå er jeg skuffet!

 

En kombinasjon av MAKS uflaks, umoralske motspillere og elendig dømming! En kamp vi skulle vi vunnet lett, men allikevel ender opp 1-1!

 

Takker gudene for at vi ikke tapte. Hva som gikk galt vet jeg søren ikke, men denne kampen var elendig spilt!

Lenke til kommentar

Snytt for 3 straffer i en veldig dårlig kamp. Lyspunktet er målet til Granero, digger han. Det er et veldig dårlig resutlat, men viktig at man ikke llaget en krise ut av det, feil kan skje, som Barca mot Hercules. Er det en som skal kritiseres etter kampen så er det Mourinho som starter uten en spiss, makan til idioti.

Lenke til kommentar

Jaja, Copa del Rey kamp i morra, men i ren Madrid stil så er det selvfølgelig ikke det som er i fokus.

 

Mourinho og Valdano sender stikk til hverandre og man leser nå rykter om at Mourinho vurderer å forlate klubben til sommeren. Tror ikke man skal ta det for seriøst, men jeg merker at jeg begynner å bli litt av alt styret som er rundt han. Og uttalelser som at han han ikke har noen spiss og gjentatte klager på dommerne begynner jeg å bli lei av.Han har ofte rett i meningen om dommerne, men han kunne sagt det på en annen måte.

 

Nistelrooy ryktene forsvinner mer og mer, men han har selv sagt at han ønsker å komme så jeg har fortsatt håp.

 

Uasnsett, det er kamp i morra, og med Kün Aguero ute så skal vi vinne denne og gå videre. Har også et fint utgangspunkt med 3-1 så føler meg veldig trygg. Håper vi kan bruke Gago-Alonso på midten, eventuelt gi Granero en sjanse etter et fint innhopp sist. Også ber jeg om at vi stiller med Benzema på topp og ikke det tullet vi stilte med forrige gang.

 

---------ingen------------

Ronaldo-Özil-Kaka-Di Maria

 

Makan til idiotisk oppstilling skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Burde satt inn Kaká i 2. omgang, og heller startet med Benzema eller Morata som spiss. Spiss er viktig, selv om de kanskje ikke utgjør noen særlig fare, men de skaper rom.

 

Håper vi vinner, for det trenger vi. Etter den forrige katastrofale matchen, er et vinn mot At. Madrid akkurat det vi trenger!

 

Og Mou SKAL bli. Får vi enda en ny manager nå, så er vi ute og kjører igjen. IKKE bra. Har du noen gode linker til disputen med Mourinho?

Lenke til kommentar

Vi vant, nok engang uten en spiss fra start. Ronaldo spilte i midtspiss-rollen, men han passer rett og slett ikke som en. Dørgende kjedelig kamp var det også, men vi var jo uansett videre.

 

Marca og AS skriver endel om Mou-Valdano kranglene fortiden, men er nok mye feilsitater ute å går. Akkurat dette med at Moutrinho skulle dra ble vist sagt på en pressekonferanse, men har ikke gjort annet enn å lest saken på AS/Marca.

 

RvN nærmer seg igjen og man er visnok i forhandlinger. Hadde vært en fin overgang.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke syns Benzema har vært så dårlig? Det eneste han mangler er scoringene, jeg syns han er utmerket på alle andre områder, kanskje med unntak av posisjoneringen. Virker som om samspillet med Özil ikke sitter helt heller, og da gjennstår det jo bare individualistene Ronaldo og Di Maria, hvor jeg mener sistnevnte bør benkes fort som fy. La Benz spille 90 min og få scoringene sine, så er han i fyr og flammer!

Lenke til kommentar

Jeg har aldri egentlig vært noen særlig fan av han. Likte han før, men nå for tiden føler jeg at han ikke er god nok. Finnes mange spisser der ute som er mye skarpere og bedre. Når Benzema først er god - så er han dritgod. Men noen ganger så får han ikke til noe særlig, dessverre.

 

Uansett er han med på å skape rom for spillere som Ronaldo og Di Maria (elendig kamp av D. Maria forrige kamp, forresten). Og han er mer rutinert enn det f.eks. Morata er, og derfor synes jeg vi burde bruke han mer. Å spille en kamp uten spiss, noe vi har gjort de to siste kampene, doesn't make sense to me. Men men - Mourinhos valg :)

Lenke til kommentar

Benzema er det klart beste valget å bruke nå som Higuain er ute. Prestasjonsmessig så synes jeg han står til en 2+ eller 3-. Han har ikke vært god, men han har sine øyeblikk, tror også at han har godt av å spill hele og fulle kamper over tid, noe han desverre ikke får.

 

Di Maria synes jeg har hatt en dalende formkurve de siste 5-10 kampene og bør benkes. Sett inn Kaka og bruk Özil på kant, og selvsagt sette inn Benzema på topp. Veit ikke helt hva Mourinho tenker med for tiden, men det å sette opp Marcelo på kant, bare for å unngå å bruke Benzema liker jeg ikke. Forhåpenligvis ender dette seg mot Mallorca på søndag.

Lenke til kommentar

Benz spilte bra.

 

Di Maria derimot begynner jeg å bekymre meg for. Orker rett og slett ikke å skrive så mye nå, kjedelig kamp uansett. Ronaldo burde vist seg mer, kanskje det var meningen at han spilte som han gjorde. Özil løftet kampen, og Casillas reddet oss mange nok ganger.

 

Møter vi Barcelona igjen med denne spillestilen, vil jeg helst ikke se kampen.

Lenke til kommentar

En kamp under pari, men vi vinner i det minste.

 

Benzema var positiv i dag og får også et mål, kunne og burde satt flere, men lar det gå i dag. Alonso viser etter han kommer inn hvot mye bedre han er enn de andre sentrale midtbanespillerne våre. Er det en spiller vi skal kjøpe i sommer(bortsett fra backup spiss) så er det en stjerne midtbanespiller. Har en drøm om Cesc, men er urealistisk.

 

Helt enig om Di Maria, han er virkelig dårlig for tiden, og Kaka eller Pedro Leon bør virkelig spille isteden for han.

 

Selv om Granero ikke spilte alt for bra, så fikk han i alle fall en assist, noe som gleder en Granero-fan som meg. Synd at drakta ikke har kommet fram enda, tipper at somalske prater har tatt drakta og hyller den.

Lenke til kommentar

Synes forsvaret i dag var skremmende svakt. Alonso imponerte mest, mens Di Maria var elendig. Benzema skulle hatt selvtilliten til Di Maria. Ronaldo var litt skuffende, men hadde noen fine pasninger.

 

Benzema sløste bort noen sjanser og offside var han litt glad i. Potensialet, og helt ok i dag

Lenke til kommentar

Adebayor er linket til Real. IGJEN.

 

Ok, nå er jeg helt sikker på hva jeg ønsker skal skje. IKKE Adebayor, hater holdningen til fyren. Bruk heller Morata! Se på Barca, brukte sine unge talenter og se hvor langt de er kommet!

 

Egentlig håper jeg litt på Tevez. Eller, Aguero. IKKE A-bayor!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...