Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Problemet med den teorien der er at nå tror alle at det er Casillas som er rotta i klubben. Og selv med hans legendestatus så er ikke det en bra ting å få på seg. Hvis Casillas eller noen andre spillere vil sette mer press mot klubben så bør de lekke noe til en journalist som man ikke er kompis/forlova med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er godt mulig. Men ikke noe som har blåst opp som dette er. Bortsett fra CR vs Casillas greiene, men da gikk jo Casillas selv ut å sa at alt var bra.

 

Uansett utrolig korttenkt av dama å prate om Real Madrid om ting som kan tolkes negativt.Og hvis Casillas skulle vært involvert så er det fortsatt en utrolig dårlig plan.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jaja, da dro Mourinho og fire nye år for Florentino Perez. Hvem tror dere blir neste trener?

Favorittene er vel Carlo Ancelotti og Jupp Heynckes. Dog ser det ut til at det blir veldig vanskelig å få PSG til å la Carlo gå, så spennende blir det!

Personlig hadde jeg håpet på Heynckes, selv om han er nokså gammel og kommer nok ikke til å bli så veldig lenge :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Denne tråden hadde visst forsvunnet fra mine innlegg.

 

Ikke noe gøy å se Mourinho reise fra Madrid, men det blei vel litt for mye drama og intriger på slutten. Ancelotti kan absolutt være en bra mann til jobben da, det skal nevnes.

 

Isco er signert, og videre så håper jeg på Lewandowski eller Suarez.

Har hatt veldig store forhåpninger om Bale også, men det skjer nok ikke.

Cavani ser heller ikke ut til å komme retning Madrid, men fortsatt ikke umulig.

 

Hvem er deres favoritter i overgangsvinduet for øyeblikket?

 

 

Liten gif av Isco :D

tumblr_me1xj82nia1rtequ6o1_400.gif

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Ingen blir vel overrasket om Zlatan Ibrahimovic forsvinner fra Paris Saint-Germain i sommer. En ting er at han vant det han kunne vinne i debutsesongen i Frankrike. En annen er at han var svært skuffet da Carlo Ancelotti forsvant fra klubben. Verdens beste svenske fikk et nært forhold til italieneren i året de hadde sammen i den franske hovedstaden. Og nå spekulererAS i at han vil følge Ancelotti til Real Madrid. Ibrahimovic skal være villig til å gå kraftig ned i lønn for å få spille i Real Madrid.

 

Et annet alternativ for de hvite i Madrid er Sergio «Kun» Agüero. Manchester City-spissen skal ha et ønske om å flytte til den spanske hovedstaden hvor hans sønn bor. Problemet er bare at argentineren så sent som i mai forlenget kontrakten sin med City, skriver AS."

 

 

Som de skriver, så er det nok lite sannsynlig at RM kjøper han med nettop fornyet kontrakt, men om det stemmer at han er interessert i å flytte til Madrid etterhvert, så kan vi jo håpe på at han kommer i fremtiden en gang. Kanskje allerede neste sesong.

 

Zlatan, Lewandowski, Agüero og Suarez er absolutte favoritter for min del. Men den jeg er mest redd for at kanskje ikke passer helt i troppen, er Zlatan. Men kunne uansett blitt spennende å se.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Tror ikke Real kommer til å kjøpe ny spiss, da filosofien til Ancelotti bygger på og ha mange unge gutter fra samme nasjon som klubben i start 11'eren. Noe som tildels er bekreftet på måten real har handlet ung spansk slagskraft (Isco, Carveval, Illarramendi )

Når vi da i tilleg har et godt talent i Morata, og i tilleg supertalentet Jese som kan spille på topp, om Jese hadde spillt på en annen klubb ser jeg for meg at Real hadde siklet etter han og vært villig til å bruke store summer for å sikre seg talentet. Heller ser jeg ikke hvorfor vi skal brenne av unødvendige penger på Zlatan, er enig i at Aguero hadde vært fint, men det tror jeg ikke skjer før om noen år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...