Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Herregud så deilig fotball vi ser. Må innrømme at det er godt å vite at vi klarer oss uten Ronaldo, men lurer på om det hadde holdt mot f.eks. Barcelona. Uansett er det herlig fotball vi har vært vitne til så langt! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke United, Chelsea, Inter eller Barcelona. United har etter min mening vært dårlige i år, spesielt på bortebane, men det er noe spesielt over dem, og de er erfarne som bare det. Ellers håper jeg ikke på Shalke fordi jeg ikke vil møte Raul, selv om det er det letteste laget som er igjen. Shaktar er et slit borte og er et godt lag, så er ikke veldig inneresert i å møte dem heller. Tottenham derimot er det laget som er lettest å møte ved siden av Shalke, og man skal kunne ta bort de tingene Tottenham er gode på.

 

Lennon skal ikke kunne ta Marcelo, Ramos og Pepe skal ha kontroll på Bale, og Alonso og Khedira skal kunne stoppe VdV og Modric. På topp er de også noe av det dårligste i CL, og forsvarsrekke er ustabil.

Lenke til kommentar

Tottenham Hotspur!

 

Jadda! og slår vi dem, så er det mest sannsynlig Barca (med mindre Shakhtar imponerer kraftig hjemme). For å være ærlig, tror jeg vi faktisk har en realistisk sjanse til å slå Barcelona dersom vi kommer så langt. Føler at matchen mot Lyon både hjemme og borte var imponerende i forhold til tidligere prestasjoner. Gleder meg veldig! :)

Lenke til kommentar

Blir morsomt mot Tottenham ja. Som nevnt over holder ikke spurs backlinje toppklasse, selv om de holdt stand mot AC Milan, og spissene er heller ikke de mest målkåte. Håper Pepe vil klare å ta seg av fyrtårnet han vil møte uten at det blir nedsparking eller noe lignende.

Uansett så vil jeg sitte å si til meg selv at vi ryker, så vil det bare bli enda bedre om vi går videre :p Har en liten uggen følelse som sier meg at Tottenham går videre pga at fjærten skifta fjør i sommer.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan kan man bli sint av det :)

 

Helt iditisk at man ikke skal ha musikk fra henne på stadion bare fordi hun er sammen med Pique. Ikke at jeg er fan av pop musikken som blir spilt på Bernabeu, for hadde likt mye mer å hatt musikk fra klubben. Men likevel helt idiotisk fra de høye herrer i Madrid.

 

Btw, veldig dårlig innleggsfrekvens i denne tråden, og i Barcatråden også. Mulig man skulle lage en La Liga tråd der man kunne tatt alt? Har jo tross alt vært veldig nære for streik i det siste noe som går hus forbi. Mulig man får opp innteresen litt mer for den spanske ligaen på forumet også.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Støtter det forslaget. Det trengs oppkvikkning rundt Spansk Fotball på forumet. Det er ikke nok traffikk til å ha en egen seksjon, men et tråd burde være mulig å ha. Nå er det vel mest Barcelona eller Real det blir snakk om her.

 

Hvem vet, kanskje det bidrar til at vi får inn noen Atletico/Valencia/Betis supportere hit også.. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...