Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er klart best. Tipper det blir 3 - 0 eller mer ved slutt. Deilig å se Ronaldo, Özil, Di Maria, Adebayor, Marcelona. Egentlig hele laget deres.

 

Dere er klart best. Tipper det blir 3 - 0 eller mer ved slutt. Deilig å se Ronaldo, Özil, Di Maria, Adebayor, Marcelo. Egentlig hele laget deres.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må egentlig innrømme at jeg er litt skuffet. R. Albiol gjør noe som er totalt unødvendig, og straffen i seg selv kan man hente inn, men å spille med 10 mann mot "verdens" beste lag - det er nesten dømt til å gå til helv**e. Allikevel at vi klarer å dra en uavgjort, som er fantastisk.

 

En annen ting jeg la merke til var ballbesittelse. RM hadde 20-25 mens Barcelona hadde 75-80. Det jeg likte med dette var tanken på at vi endelig sto imot. Barca står og triller ball til hverandre konstant nede i forsvaret, men Real holder seg sterkt defensivt. Idet Barca trykker fremover, stopper vi dem. vi lar dem ikke trekke oss ut altfor mye, som de ofte greier mot andre lag. Et steg fremover for Real fra forrige El Clasico hvertfall.

 

Ah, som jeg gleder meg til CdR og CL! :D

Lenke til kommentar

Synes det er flott at vi i store deler av kampen klarer og tør å presse høyt. Vi blir selvsafgt presset bakover, men vi faller ikke ned i 16 som i forrige oppgjør.

 

Ellers er jeg skuffa over Mourinho underveis i kampen. Det at han ikke setter inn Higuain, men setter inn Adebayor skjønner jeg ikke. Det han derimot gjør før kampen med å sette inn Pepe funket, en fantastisk kamp av Pepe i dag. Og et under at han ikke fikk kort i dag.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som vet om Carlos Tevez er på vei til Madrid? Nuri Sahin vil jeg tro er et kongekjøp, men Tevez? Hva med Benzema (Arsenal?), Higuaín og Morata? :(

Mancini uttalte tidligere i uken at Italia var neste stoppested for Tevez, så en overgang til Madrid hadde iallefall overrasket meg veldig.

 

Håper på det beste..

Lenke til kommentar

Leste nettopp en av Gardiolas dummeste uttalelser i vg etter kampen igår som sikret dem gullet; "Jeg dedikerer denne tittelen til spillerne. Uten dem hadde ikke dette vært mulig!" Det er vel egentlig ganske logisk at det er spillerne som skal få tittelen. Virker som Pep sier at det er hans fortjeneste :!:

Lenke til kommentar

Noen som vet om Carlos Tevez er på vei til Madrid? Nuri Sahin vil jeg tro er et kongekjøp, men Tevez? Hva med Benzema (Arsenal?), Higuaín og Morata? :(

Mancini uttalte tidligere i uken at Italia var neste stoppested for Tevez, så en overgang til Madrid hadde iallefall overrasket meg veldig.

 

Håper på det beste..

Sist jeg hørte var at City skulle legge inn bud på Sneijder, med Tevez i bytte??

Og Benzema til Arsenal? Lass, hvor???Kaka til Chelsea? Får dere solgt disse spillerne, så har dere en del penger å rutte med..

Syns dere burde holde på Lass ihvertfall..Har dere ik et spissproblem hvis Benzema skulle dra?

 

har også hørt at DeRossi skal til Madrid, han har et år igjen av kontrakten og ser ikke ut som han vil signere??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...