Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaka er ikke en spillertype Mou er kjent for, med unntak av Deco så har han ikke hatt noen lignende i sin managerkarriere.

Sneijder er jo litt av samme typen som Deco og Kaka. Kreativ og teknisk offensiv midtbanespelar.

 

 

Ved første øyekast ser det ut som den stryker ein Bayern spelar, men i slow motion så ser man tydelig at det er ein lobb. Klasse!

Lenke til kommentar

Sneijder er jo litt av samme typen som Deco og Kaka. Kreativ og teknisk offensiv midtbanespelar.

Det vil jeg overhode ikke si. De spiller i samme posisjon men Sneijder er en helt annen type enn Kaka. Imotsetning til Nederlenderen så er Kaka en selvsentrert spillertype som tar med seg ballen fremover ved enhver anledning, dribleraid og slikt er noe vi aldri eller ihvertfall svært sjeldent ser fra Sneij. Kaka spiller seg selv god, mens Sneij spiller laget godt - En vesentlig forskjell. Kanskje noe drøyt men du ser poenget :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sneijder hadde slitt med å dra av spillere i Tippeligaen, og derfor passet han heller ikke bra inn i Madrid. Men han er en fantastisk lagspiller, og har kanskje vært verdens beste spiller i år. Tror ingen har hevet laget sitt så mye som Sneijder.

 

Når det gjelder Kaká syns jeg han fortjener mer tid. Han har gått konstant skadet, og selv om det har gått nedover med han kan han utvilsomt bli en god spiller for oss.

Lenke til kommentar

Korleis trur dere Real kommer til sjå ut under Mourinho?

 

Trur noko slikt:

 

--------------Casillas-----------------

--Ramos----Pepe----Albiol----Marcelo--

--------------------------------------------

--------Khedira-------Alonso-----------

--Ronaldo------Kaka (?)------Di Maria--

--------------Higuain------------------

 

Evt.

 

--------------Casillas-----------------

--Ramos----Pepe----Albiol----Marcelo--

------------------------------------------

--------Khedira-------Alonso------------

--Ronaldo--------------------Di Maria--

-------Higuain-------Benzema-----------

Endret av Mutu
Lenke til kommentar

Tror det blir forslag nr 1. Mulig det blir en del rullering blant Khedira,Gago og Lass(hvis han blir) for å finne den som funker best. Pedro Leon blir nok bare back up, spesielt når det er Ronaldo som er personen han skal utkonkurere.

 

Litt skremmende at vi ikke får plass til enten Higuain eller Benzema hvis vi skal spille med 1 på topp. Mulig Higuain kommer til å spille litt på kanten, men han passer mye bedre i midten, og helst med en spisspartner.

Lenke til kommentar

La Galaxy - Ream Madrid 2-3. En flott opphenting av Madrid. 1 Omgang var begredelig og jeg skjønte ikke helt hvorfor jeg gadd å sitte oppe så lenge for å se på det. I den neste omgangen ble alt mye bedre, spillet satt og det var Madrid som klart styrte kampen, kan ikke huske en eneste sjangse til Galaxy. Canales og León imponerte, to gode kjøp. Gleder meg til å se mer av disse fremover, Canales minner meg om en Guti-type, og med bare 19 år er det mye morro igjen. Di María var ikke helt i slag, kanskje haddde han fått til mer om han hadde spilt på det laget som var i 2 omg, menmen.

 

Higuaín viser at han har formen inne, det samme med Ronaldo, de to har et fabelaktig sammspill. På midtbanen var Xabi og Gago herlige, Diarra x2 var også greie, men laget ble tilført en ny dimensjon når spesielt Xabi kom innpå. Ingen debut for Khedira i dag, er spent på denne karen.

 

Forsvaret virket solid og fint i andre omgang, deilig å ha Pepe tilbake.

 

Alt i alt: Rævva første, flott andre, hyggelig å se Beckham igjen.

Lenke til kommentar

Ricardo Carvalho klar for Real Madrid. Vet ikke hva jeg skal synes, aldri vært veldig inponert over han og synes ikke han er bedre enn Pepe eller Albiol. Desuten er han gammel.

 

Skaffer mer rutine bak så det er jo bra og forhåpenligvis gjør dette at Ramos fortsetter som back og at et kjøp av Maicon ikke lenger er aktuelt. Mou har etter hva jeg har fått med meg altid vært en stor fan av Carvalho så egentlig ikke overraskende at han blir hentet. Mou prøvde å hente han til Inter, men en sportslig direktør overtalte han til å hente Lucio isdeden for, og han hentet han jo også til Chelsea og hadde han i Porto.

Lenke til kommentar

Jeg tror hvertfall vi kommer til å se en som gir alt for drakta, ettersom han tideligere har uttalt at han ville svømme eller gå til Madrid om det var en sjangse får å få spille for hovdstadslaget. Og det setter hvertfall jeg pris på, selvom jeg ikke føler at vi trenger han helt. Men den tanket trekker jeg vel tilbake når Pepe blir skadet når serien og cl drar seg til som mest.

 

Gleder meg til fredag, da blir det storkamp. Er spent på å se hvordan laget gjør det mot fjorårets cl-sølvvinnere, får håpe det blir en flott kamp!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt kjøpet av Carvalho.

Vil tro Maurinhos første valg vil være Pepe og Albiol.

Garay viste bra spill da han fikk sjangsen forrige sesong, og visst det "fatale" skulle skje med 2 midtstoppere skadet, er Ramos perfekt som backup på stopperplass.

Arbeloa tar da selvfølgelig plassen som høyreback.

 

Mener Real kunne brukt 8 mill Euro på noen andre..

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jøss, en moderator.

 

Uansett, 1 omg av Bayern-Madrid er ferdig. Rimelig dårlig av Madrid detta, Pedo León og Marcelo får godkjent, Casillas får banenes beste. Ribéry har vært god for Bayern, virker som Ramos sliter litt med han. Spent på å se hva som skjer i 2 omg, får håpe Mou får gjort no smart med spillerne i pauser. Alt for mange balltap, få angrep som blir fullført og får dermed mange kontringer i mot. Heldigvis holder Casillas oss inne i kampen.

Garay ut med skade.

Lenke til kommentar

Har begynt å se på nå i andre omgang og synes Canales ser frisk ut, fint driv når han setter fart. Ser også at Kehdira spilte med nr 24, er det dette nr han skal få, i så fall, hvilket nr får Granero?

 

Og der bommer Vaart på åpent mål...

 

edit:

 

Kommer på at jeg har sett Granero med 11 i sommer så da blir vel nr slik:

Casillas: 1

Carvalho: 2

Pepe: 3

Ramos: 4

Gago: 5

M. Diarra: 6 (mulig Kehdira tar denne hvis diarra drar)

Ronaldo: 7

Kaka: 8

Benzema: 9

Lass: 10

Granero: 11

Marcelo 12

Dudek: 13

Xabi Alonso: 14

Drenthe: 15

Canales: 16

Arbeloa: 17

Albiol 18

Garay: 19

Higuain: 20

Pedro Leon: 21

Di Maria: 22

Vaart: 23

Kehdira: 24

Adan: 25.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...