Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er litt skeptisk til kampen, blir det første ordtelige kampen i år. Blir nok en litt kjedelig kamp som nok ender i uavgjort. Nå er jo det egentlig greit med tanke på at man ikke taper poeng mot Milan, men hadde vært kult hvis man virkelig sjokkerer Milan og virkelig går i strupen på de.

Dog har jeg mere troa på at vi kan hevde oss i år enn det jeg har hatt tidligere.. synes det begynner å lukte brent av nettmaskene nå slik det gjorde under Del Bosque.. :new_woot:

Lenke til kommentar

Om vi kjemper oss til tre poeng mot Milan skal vi vel muligens være sterke i trua når det gjelder CL-gullet i år. Milan er gode, og det er ikke mange vi skal frykte dersom kampen går som den skal med to-tre mål i vår favør.

 

EDIT: Vilarreal spilte 2-2 mot Hercules og gikk dermed ikke forbi Real Madrid denne helga.

Endret av Tubiz
Lenke til kommentar

Burde ha fått til et par mål til i denne kampen. Synd at etter en veldig god start med 2 raske ål så er det kjipt at man lar milan komme såppas inn. Merker det rett etter målene at man slapper for mye av og ikke fullfører helt. Men ellers bra. Forsvaret var solid, Marcelo var konge, Pepe rå, Carvalho viser seg nok en gang fram som et storkjøp og Arbeloa gjorde seg heller ikke bort.

 

I angrep så er det mange fine kombinasjoner, litt dårlig uttelling på sjangsene, bla den ved Di María hvor vi kommer 4-5 mot 2 og han finter seg helt bort, der burde det virkelig vært mål. Fikser man på dette så kan detta bli bra.

 

Syntes dog Mourinho burde gjøre bytter litt tidligere, syntes f.eks Di María kunne blitt byttet ut til fordel for León og kunne fått inn på Lass tidligere. Menmen, får vel bare stole på han.

 

Hala Madrid!

A por la decima!

Lenke til kommentar

Er litt skeptisk til kampen, blir det første ordtelige kampen i år. Blir nok en litt kjedelig kamp som nok ender i uavgjort. Nå er jo det egentlig greit med tanke på at man ikke taper poeng mot Milan, men hadde vært kult hvis man virkelig sjokkerer Milan og virkelig går i strupen på de.

 

Tok feil, men det gjør da ingen ting :D

 

Jeg var sterk kritisk til Mourinho og laget etter de 5 første kampene. Etter blant annet to 0-0 kamper i ligaen og en meget skuffende CL kamp mot Auxerre. Nå skal jeg inrømme at jeg er i ferd med å svelge det sure eplet å inrømme at jeg tok helt feil. Jeg savner litt mer overbevisende spill etablert, men det begynner virkelig å ligne noe. Jeg aventer til neste mesterligakamp mot Milan, med 1 seriekamp i mellomtiden for å sette en endelig dømm. Overbeviser vi der så har Mourinho fått dreisen på laget og jeg har tatt feil.

 

Ellers irriterer det meg grenseløst at "facebook mannen"(er det noen som vet hva han heter) i CL studio sier at Mourinho bevist spilte dritt fotball mot Auxerre. Saken er at laget ikke fungerte i det hele tatt, noe som insatsen i serien viste. Men tviler på at fyren har sett en eneste kamp i La Liga.

 

Enig med Pañolada også, synes byttene kommer litt sent og synes litt synd på Benzema som ikke får nok tid til å vise seg fram

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Synes dere framstår som verdens beste lag for øyeblikket er jeg redd. Ifjor bøttet dere inn med mål i hver kamp, men forsvaret hang ikke med og ga fra dere ledelsen alt for ofte. I år har dere åpnet knallsolid defensivt, og nå sitter det offensive spillet igjen også. Med tanke på bredden dere har på benken og laget dere stiller med, så er det vanskelig å stille opp mot dere.

 

Nå har dere enda ikke møtt ordentlig god motstand da(Milan var heller svake idag, ikke bare pga Real) og det kan være at dere får litt tråere tidere etterhvert. Som Barca-fan så håper jeg jo på det, for mitt eget lag ser svekket ut i forhold til ifjor, da det såvidt holdt til seriegull.

 

Jeg tror Barcelona skal ha god mulighet til å vinne El Clasico, men dere ser sterke ut mot de antatt dårligere lagene. Barcelona derimot, mangler litt av killerinstinktet fra ifjor, og de vi har fått inn har ikke overbevist i forhold til de som dro før sesongen.

 

Ser fram til en lang og spennende sesong i La Liga og CL for den saks skyld, og jeg tror både Barca og Real kan nå langt begge steder, siden de begge ser ut til å ha verdens beste spillere.

Lenke til kommentar

Helt enig at Madrid ikke har møtt den beste motstanden enda, og jeg tror også vi kan få slite litt mer mot de beste lagene. Men fortsetter vi sånn så som nå er jeg posetiv. I tilegg så får vi en supersignering i Januar i Kaka, og jeg tror absolutt at det kan bli en posetivt hendelse for oss.

 

Selv er jeg litt skeptisk for bredden på spissplass, vi har bare to rene spisser i Higuain og Benzema, og en skade på en av dem så er vi utsatt. Skulle vi gjort en signering i januar så skulle det vært en spiss, og en spiss som er villig til å sitte på benken. Eventuelt kunne en ungutt på Castilla blitt flyttet opp, har hørt mye posetivt om Morata og hadde vært flott å se han i aksjon.

Lenke til kommentar

Enig i at vi trenger ny spiss, skulle gjerne sett Rodrigo opp, men han ble jo solgt til Benfica. Gjorde det bra både for Castilla og u-21 Spanske landslaget. Morata er lovende, men tror han fortsatt er litt for ung. Kanskje neste sesong eller sesongen etter, hvis han ikke blir solgt først...

 

Har blitt snakket om Llorente, som jeg liker, men syntes han hører hjemme i Bilbao. Nilmar kunne vært et alternativ, men blir nok veldig dyr for en backup. Rooney gidder vi ikke snakke om.

 

Backup for Marcelo er også noe jeg syntes vi burde vurdere.

Lenke til kommentar

Vi har Drenthe ute på lån og Arbeloa som kan spille på begge sider, og sett at både Ramos og Marcelo er skadet, så kan Lass spille høyre back. Så synes backupen er god på backplass.

 

Noe jeg også har lurt på i det siste er at vi har en stall på 24 mann i øyeblikket. Mourinho kvittet seg med 2 mann( Van der Vaart og Drenthe) og hentet 1 (Ozil) på slutten av overgangsvinduet. Så det jeg har tenkt er at Mourinho egentlig planla å kjøpe en spiss i sommer, men fikk ikke hentet en. Og det han sier om at det er uaktuelt å hente noen i januar bare er tull.

Bryr meg egentlig ikke hvem vi egentlig henter så lenge det ikke er en spiss som kommer til å sutre fordi han må sitte på benken eller hvis det det Rooney. Alt annet enn Rooney.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...