Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!

Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, så ikke den komme. 

Er ganske sikker på hvilken film/dame det er, og huskes som en interessant historie/film, uten tvil, og må nok sees igjen. Men dessverre har jeg ingen ny tegning klar, as we speak, men kanskje like greit at ei så dampende heit tegning/kvinne får avslutte (vel, min kveld) og kan tenke meg langt verre ting å ha igjen på netthinnene før man skal krype til køys enn ditt fantastiske bidrag. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutes ago, Frank.N.Steen said:

Har du ei oppgave på gang, eller går det greit om vi bare fortsetter?

Bare fortsett. Jeg kan ikke tegne.

Skrevet (endret)

Er nok ikke Wolf, men du har helt rett i at hånden tilhører en mørkhudet karakter, og selv om filmen virket å bli noe klønete promotert/solgt som ei typisk "skrekkfilm" produkt av sin tid, er den vel mer innafor drama-thriller genren, og hvor temaet er et som dessverre er stadig like relevant i dag som når den ble laget. 

Dette gikk visst over hodene på mange kritikere (om en skal tro filmskaperen og hva en har lest/hørt om filmen) og medførte til at den ble lagt på is for det amerikanske publikumet, og først i tampen av 2008 fikk den ei offisiell og fullstendig ukuttet og remastret DVD utgivelse av Criterions Collecton serie.  

Endret av Frank.N.Steen
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Takk for hintet, ble smågal av å ikke klare å plassere denne. Secret Life of Walter Mitty,

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...