Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!


Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Atib Azzad skrev (Akkurat nå):

Ah! Videodrome ja! Det var sløvt av meg. Mine 80-talls Cronenberg favoritter er nok the fly, og scanners.
Flott tegning Frank!

Takk, jeg greide å "male meg selv inn i et hjørne" i går natt, og måtte gi meg og starte pån igjen. Bedre ble det ikke av at tegning nummer 2 glemte man jo å lagre :whistle:, så da var det bare å starte på nytt. :p Men, tja, det gikk jo bra til slutt, heldigvis.

Videodorme, The Fly og The Dead Zone er nok de 3 jeg setter høyest av hans 80-talls filmer, men både Scanners og The Brood (1979) er også solide utgivelser. Mistet litt taket på Cronenbergs verker utover 90-tallet, selv om både Naked Lunch og Crash var jo meget interessante, så ble det litt for ujamnt (synes jeg da) spesielt senere med Existenz og Spider. Men fikk jo et meget flott comeback utover 00-tallet, da med mer "streit" type underholdning ala A History of Violence og den gangster-krim filmen (glemt navnet) også da med Viggo Mortensen samt Vincent Cassell. 

Lenke til kommentar

Også nope. Det som har skjedd i forkant her, i filmen altså, er at en fyr i et glupt øyeblikk har skravert med blyant på en notisblokk for å finne ut hva slags viktig informasjon en annen fyr noterte ned på forrige, nå bortrevne ark.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...