Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!


Lidskjalv

Anbefalte innlegg

ClarkGable skrev (12 timer siden):

Mannen på bildet har valgt et noe avslappet antrekk ( Joggedress),

Var helt på bærtur her ja. Første som slo meg var Diego Maradona. :p

ClarkGable skrev (16 timer siden):

Jeg hadde egentlig startet på ny tegning før i dag, men måtte forkaste det, da det var et vrient/detaljert bildet.

Har tatt ei liten "time-out" fra tråden, vel, fulgt godt med, men har ingen nye oppgaver å komme med, så ingen vits i å svare, enn så lenge. Men har slitt litt med å komme opp med nye tegninger, da man startet på noe som virker "lett" til å begynne med, og ender opp med å over komplisere alt sammen, og må starte på nytt.

Men funnet ut at sette på ei skive man liker godt, lage seg noe god mat og drikke, og bare finne roen og riktig "tempo", så går ting oftest av seg selv. Men vurderer nesten å gjøre ei ny og ikke fullt så "edru" tegning på nattetider, for sånt kan jo også gi interessante resultater. 

Nei, skal forsøke å gjøre meg ferdig med en eller to utover neste dagene, men fotballen, film, trening osv har tatt opp litt for mye tid siste dagene, så gir meg absolutt ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omnia vincit amor skrev (14 timer siden):

Er inspirerende å se hva dere tegner! 

Slenger meg på den.

Det er veldig hyggelig og motiverende å se hvor forskjellige og kreative tegningene ender opp som, og noe der jo inspirerer og prøver alltid å gå litt tilbake i tråden, da for å kanskje prøve å spore/plukke opp noen forskjellige hint/tips til hvordan en selv kan benytte stadig nye ting i egne tegninger. 

Kunne nesten ha utvidet tråden, da til å kanskje inkludere tv-serier eller musikkvideoer osv, men kanskje noe slike tråder allerede finnes i musikk og tv-forumet?.

Er jo så mye å velge blant, og nei. Uansett en tråd man er blitt veldig glad i å følge med på, og en ekstra takk til Atib Azzad som jo med stor suksess har sørget for å gjenopplive tråden for et par uker siden. ?

Endret av Frank.N.Steen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det kunne man gjort om flere er enige i det. Eventuelt kan du jo opprette en egen tråd for TV-serier. Musikkvideoer vet jeg ikke helt haha 

Lenke til kommentar

Ah! Fin! Det vedder jeg tommeltåen min på at er Trainspotting!
it's SHITE being Scottish! We're the lowest of the low. The scum of the fucking Earth! The most wretched, miserable, servile, pathetic trash that was ever shat into civilization. Some hate the English. I don't. They're just wankers. We, on the other hand, are COLONIZED by wankers. Can't even find a decent culture to be colonized BY. We're ruled by effete assholes. It's a SHITE state of affairs to be in, Tommy, and ALL the fresh air in the world won't make any fucking difference

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...