Gå til innhold

Hvilken film? Tegnet!


Lidskjalv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, så ikke den komme. 

Er ganske sikker på hvilken film/dame det er, og huskes som en interessant historie/film, uten tvil, og må nok sees igjen. Men dessverre har jeg ingen ny tegning klar, as we speak, men kanskje like greit at ei så dampende heit tegning/kvinne får avslutte (vel, min kveld) og kan tenke meg langt verre ting å ha igjen på netthinnene før man skal krype til køys enn ditt fantastiske bidrag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok ikke Wolf, men du har helt rett i at hånden tilhører en mørkhudet karakter, og selv om filmen virket å bli noe klønete promotert/solgt som ei typisk "skrekkfilm" produkt av sin tid, er den vel mer innafor drama-thriller genren, og hvor temaet er et som dessverre er stadig like relevant i dag som når den ble laget. 

Dette gikk visst over hodene på mange kritikere (om en skal tro filmskaperen og hva en har lest/hørt om filmen) og medførte til at den ble lagt på is for det amerikanske publikumet, og først i tampen av 2008 fikk den ei offisiell og fullstendig ukuttet og remastret DVD utgivelse av Criterions Collecton serie.  

Endret av Frank.N.Steen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...