Gå til innhold

Demo av Just Cause (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er elendig, og det er jo nesten helt likt det forrige Mexico/Latino-spillet, som jeg ikke husker hva heter. (Ikke Matador)

6739819[/snapback]

 

Du sikter vel til Total Overdose, men ja, det var virkelig et patetisk spill.

6739920[/snapback]

 

Greit at Total Overdose var litt patetisk, men syns faktisk det var ganske fett å spille :)

Lenke til kommentar
Dette er elendig, og det er jo nesten helt likt det forrige Mexico/Latino-spillet, som jeg ikke husker hva heter. (Ikke Matador)

6739819[/snapback]

 

Du sikter vel til Total Overdose, men ja, det var virkelig et patetisk spill.

6739920[/snapback]

 

 

lol? det var jo ett av de beste spillene som ble sluppet i fjor da...

Lenke til kommentar
Dette er elendig, og det er jo nesten helt likt det forrige Mexico/Latino-spillet, som jeg ikke husker hva heter. (Ikke Matador)

6739819[/snapback]

 

Du sikter vel til Total Overdose, men ja, det var virkelig et patetisk spill.

6739920[/snapback]

 

 

lol? det var jo ett av de beste spillene som ble sluppet i fjor da...

6739934[/snapback]

 

Din mening, Total Overdose var morsomt, i den form at du vil spille spillet i én time, for å så slette det. Det var utrolig ensformig hele veien.

Lenke til kommentar
Din mening, Total Overdose var morsomt, i den form at du vil spille spillet i én time, for å så slette det. Det var utrolig ensformig hele veien.

6739949[/snapback]

 

Det er ikke noe bra argument. Tetris er utrolig ensformig, men man kan spille det i hundrevis av timer for det.

6740024[/snapback]

 

Du kan ikke sammenligne et 'hjernespill' med et 'nonstop-action-spill', Total Overdose hadde kjedelige oppdrag. Jeg spilte demoen ganske mye, å når jeg kjøpte spillet så ble det kjedelig. Det falt ikke i smak i det heletatt, å jeg liker action-spill best. Det kom med noen nye elementer, som at du kunne 'ta folk med døren' noe som var meget morsomt, men kun 5-6 ganger. Byen var kjedelig, å jeg datt ut av spillets gang etter 1 time, fant ikke frem noen plasser i byen, rotet meg bort ofte osv osv. Å da er det spillet som ikke er interresant nok, siden det ikke får meg til å følge med noe spesielt.

 

On topic: Just Cause har helt klart potensialet, det er helt klart ting jeg ikke likte i spillet, sånt som styringen på bilene, motorsyklene osv, styringen var altfor brå, å det var problematisk å styre unna andre biler i høy fart, noe som bare endte med at jeg fikk en frontkollisjon i et tre, noe som igjen ikke ga fra seg en høy 'kræsje-øyd' å bilen fikk ikke noen bulk.

 

Grafikken på folkene er litt avleggs, å de kunne helt klart fått til noe bedre, dette gjelder også grafikken på våpnene. K.I skal jeg ikke si så mye om, for de som har spilt dette spillet føler nok det samme som meg; K.I er nesten ikke tilstede.

 

Tilbake til grafikken, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke lagde bedre modeller på våpen, folk, biler osv. De har jo klart å lage en helt syk synbar distanse, jeg har aldri sett noe slikt i et spill, det nærmeste jeg kommer er FarCry med 64-bits patchen.

post-64650-1156507867_thumb.jpg

post-64650-1156507881_thumb.jpg

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Syns styringen var enkel jeg... Men jeg er jo nokså unik da xD

6740994[/snapback]

 

Jo, jeg får det til etterhvert, men synes du ikke at styringen er altfor brå? At den svinger

100% med én gang du trykker på pil-tasten. Så hvis du mister kontrollen på bilen, så er det umulig å rette den opp igjen, jeg begynner hvertfall å hamre dritfort på begge pil-tastene. :p

Lenke til kommentar
Bamsebums, vennligst gjør litt mer "research" før du sier sånn.

 

Det er så langt fra El Matador som du kan komme. Just Cause er fritt, kjempesvært, og ganske ulinjært. Dessuten kan du kjøre alle mulige kjøretøy. El Matador er gjennomsyret av script, og det er ingen kjøretøy.

6735883[/snapback]

 

 

 

skrev at jeg ikke hadde testa det jo. sa bare et det så ut som el matador. så stfu.

Lenke til kommentar
Bamsebums, vennligst gjør litt mer "research" før du sier sånn.

 

Det er så langt fra El Matador som du kan komme. Just Cause er fritt, kjempesvært, og ganske ulinjært. Dessuten kan du kjøre alle mulige kjøretøy. El Matador er gjennomsyret av script, og det er ingen kjøretøy.

6735883[/snapback]

 

 

 

skrev at jeg ikke hadde testa det jo. sa bare et det så ut som el matador. så stfu.

6741428[/snapback]

 

Voksne mannen...

 

Jeg likte forresten spillet ganske så godt, jeg. Jeg kommer nok ikke til å stase penger på det med det første (skal kjøpe tre andre spill nå i høst, blir dyrt), men jeg regner med at spillet raskt havner i billig"kurvene" til diverse nettbutikker, nedpriset til 100 eller 150kr. Da skal jeg nok trå til og kjøpe det, om jeg ikke har noe veldig mye bedre å foreta meg. Litt god hjernedød underholdning har man aldri vondt av. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...