Gå til innhold

Demo av Just Cause (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, jeg får det til etterhvert, men synes du ikke at styringen er altfor brå? At den svinger

100% med én gang du trykker på pil-tasten. Så hvis du mister kontrollen på bilen, så er det umulig å rette den opp igjen, jeg begynner hvertfall å hamre dritfort på begge pil-tastene. :p

6741004[/snapback]

 

Er en vanesak ^^ Utroli lett å styre når man er vandt til følsomheten

Lenke til kommentar

Eneste jeg synes var synd med denne demoen var at man bare kunne spille til solen gikk ned. Med andre ord var man nødt til å fullføre første oppdrag for så å få lov til å spille noen minutter til før solen gikk ned. Er ikke noen filer som fikser på dette da? Slik at man kan nyte demoen litt lengre.

 

En annen ting jeg også lurte på, og det er at i demoen "reklameres" det for denne grapling hook-en man kan feste til biler for så å henge bak i fallskjermen. Er denne emd i demoen?

Lenke til kommentar
Eneste jeg synes var synd med denne demoen var at man bare kunne spille til solen gikk ned. Med andre ord var man nødt til å fullføre første oppdrag for så å få lov til å spille noen minutter til før solen gikk ned. Er ikke noen filer som fikser på dette da? Slik at man kan nyte demoen litt lengre.

6751536[/snapback]

 

Syns jeg og var skikkelig teit.. Håper det kommer noe som fikser det elns..

Lenke til kommentar

bra idé, tragisk utført. Satt og tenkte på Farcry under introen... og da ikke som sammenligning, men hvorfor i svarte de ikke kunne ha den type gfx.

 

minus siden:

 

Fysikken på kjøretøy var utrolig dårlig

Våpen grafikken var dårlig

Menneskene så ut som.... ja, gudene veit.

Bilene så ikke ut som noenting.. dårlige hjul, dårlige alt. ingen fysikkmotor for skade etc på de.

 

pluss siden:

Det var litt kult å kunne hoppe i fallskjerm.

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt gjennom demoen også, men må vel si jeg ble litt skuffet. Spillet er en slags blanding av Grand Theft Auto og Farcry (sistnevne mest pga grafikken), noe som kunne vært utrolig kult hvis de hadde gjennomført det på en bra måte.

 

Men pga ting som klønete styring (og spesielt da på kjøretøyene), dårlig grafikk (på en del elementer i alle fall), latterlig elendig kunstig intelligens og folk som dukker opp fra intet kun noen meter foran deg til stadighet midt i en skyteepisode synes jeg spillet i sin helhet ikke virker særlig bra.

 

Men det hadde jo likevel sine øyeblikk, spesielt mot slutten av demoen (skal ikke røpe noe).

 

Tviler nok litt på at jeg kommer til å kjøpe dette spillet, siden jeg rett og slett tror jeg kommer til å bli lei av det ganske fort. Dessuten er det en del ting som irriterer vettet av meg i spillet, det verste må vel være de utrolig mangfoldige og dumme folkene som dukker opp overalt rundt meg midt i skyteepisodene, tilsynelatende uten mål og mening. Snåle greier. :dontgetit:

Endret av Juke
Lenke til kommentar

hMM.. Dere som klager på grafikken eller sier den er dritbra, virker som de som klager har spilt PC versjonen og de som syns grafikken er dritbra har spilt X360 versjonen?! stemmer dette?!?!

 

Åssen er spillet i forhold til Boiling Point - Road To Hell?!?!

Syns det ser mer ut som dette enn GTA, men men....

for Boiling Point sugde jo hardt, særlig bilkjøringen :blush:

Lenke til kommentar
boiling point var ett gullspill da, godt skjult mellom bugsa :love:

6758117[/snapback]

 

Joa, det kan jeg også være enig i...

Det hadde jo en drøss med potensiale, men de klarte jo å fucke det opp.. akkurat som med Driver 3 :mad:

 

Så det er PC versjonen som sliter litt med grafikken da eller?!

Kan jo hende det blir bedre til realease?!

 

Digger frihetsspill, men hater skuffelsene rundt disse....

Enten så liker man spillet eller så pælmer man det til gokk...

Lenke til kommentar

Eg lastet ned dette til min 360, og kjører det på mitt 40" sony lcd og eg syns dette var helt sjeft :)

Har aldri likt GTA, men stemningen i dette spillet, pluss grafikk og spesielt musikk fikk meg til å sette dette spillet på toppen av min 360 liste i høst.

 

Og eg syns at kjøretøyene ser helt okey ut, ingenting å avsi på de i 360 versionen...

Litt minus er grafikken på andre mennesker en deg sjøl, og når du bruker over skulderen synsvinkel på skyting er det helt konge hehe

 

min mening ihvertfall :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+241541

jeg synes spillet var rotete oppbygd. Du blir skutt på hele tiden, AI virket begredelig og kontrollene var krøkkete å få til. Spør du meg burde de vurdert å gjøre noen ting bra, istedenfor å lage mange ting halvveis. Et eksempel på dette er at det er for mange knapper å holde styr på når man spiller, spesielt under bilkjøring. Ikke nok med at bilene i utgangspunktet opfører seg merkelig, men så skal man i tillegg konsentrere seg om dårlige kameravinkler dersom du er så uheldig å komme bort i musa når du spiller og kanskje planlegge falskjermhopp fra bilen... Sorry, men det ble mislykket i mine øyne. Dette kommer jeg ikke til å kjøpe meg.......

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...