Gå til innhold

Rekorduke for Hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For hw.no er det fint at itavisen har bæsja så kraftig på leggen. Synes nyhetssakene her holder et markant høyere nivå enn itavisen, selv med det gamle designet. Vi kan jo kalle hw.no dataverdenens Aftenposten, mens itavisen tilsvarer Se og Hør.

6733587[/snapback]

Mulig nyhetssakene holder ett høyere nivå, men ikke alltid, fra tid til annen dukker det opp noen rare saker her også.

 

Bruker ikke å lese IT avisen, men sjekket den nå og forstår ikke hva de har tenkt på :) Kanskje de burde testet den ut først. Faktisk verre enn mange amerikanske webshopper...

Lenke til kommentar

Helt enig med deg, stigfjel. Jeg er slett ikke imponert over artiklene i ITavisen, da de til stadighet inneholder både faktafeil, tilsynelatende forvridde vinklinger og en rekke skrivefeil, og artikkelkommentarene der pleier som regel å inneholde negative kommentarer som følge av det i tillegg til at leserne til stadighet irettesetter artikkelforfatterne med tanke på faktafeil.

 

Lurer på hva det skyldes forresten? Skyldes det at artikkelforfatterne hos ITavisen har såpass korte tidsfrister at resultatet blir hastverksarbeid hele tiden kanskje? For det er jo ikke bare én journalist som skriver merkelige ting der, det virker som om det gjelder stort sett hele gjengen. :hmm:

 

Men artiklene her på hardware.no er jeg i allefall storfornøyd med, og jeg synes absolutt at hardware.no fortjener disse positive resultatene. :thumbup:

Lenke til kommentar
Denne rekorden skyldes ikke ITavisens designtabbe. Fordi i uke 33 (som ikke er denne uken, men forrige uke i følge kalenderen min) hadde ITavisen fortsatt det gamle og brukbare designet. Lurer på om vi får se brukerstatistikk fra ITavisen fremover, det kan jo bli spennende og se hvordan det har gått. :p

6733573[/snapback]

Har aldri likt itavisen... virker så usæriøse...

 

Tror også at folke strømme skyldes at overklokking og programmer vart sugd inn i hw.no :p

 

Men savner programmer.no litt :/

Lenke til kommentar

Statistikken gjelder bare Hardware.no. Amobil.no satte også rekord i forrige uke med over 50 000 unike besøkende.

 

TNS har også en egen Samkjøringsliste hvor de samler tall fra nettverk slik som Hardware-nettverket:

http://www.tns-gallup.no/index.asp?did=185...003/12077/12267

 

Tilsammen hadde Hardware-nettverket over 220 000 unike besøkende i uke 33 (Hw.no, Amobil.no, Gamer.no, Diskusjon.no, Prisguide.no, Hwb.no, Akam.no, osv.)

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Hva er det største diskusjonsforumet da?

6733511[/snapback]

Er ikke VGs forum det største, etterfulgt av diskusjon.no? (I Norge altså)

6733522[/snapback]

Det stemmer ja.

 

"Topplisten" for Norge: http://rankings.big-boards.com/?filter=all,NO

6733555[/snapback]

 

 

Nåja, er nå relativt det der. Enkelte forum sletter inaktive brukere og sletter poster som er passert en hvis dato. Feks battlefield.no forumet (ipb) har egentlig 1515765 poster og 18273 men har slettet mye poster og medlemmer. Bigboards er uansett relativt fordi de ikke legger til alle som de skal legge til. Kjenner til 4 boards med mer en 1,5mill poster som de ikke gidder å legge til men bare lar "idle" i kø, prøver man å legge de til igjen at "søknad" mottatt men de har ikke dradd fingen ut av ræven enda :)

 

 

Nå som det er sagt, så har itavisen mista mange lesere grunnet rotet sitt, og det hjelper hw.no mye. Personlig så leser jeg hw.no mindre nå grunnet fjerning av alle "søstersidene" og jeg synes dere blir litt mer snever når det kommer til artikler. Men i forhold til itavisen er dere meget bra.

Lenke til kommentar
Hardware.no sin suksess i dette tilfellet kan vel ikke være relatert til designtabben hos ITavisen?

 

Statistikken det vises til her gjelder jo uke 33, mens ITavisen skiftet ut sitt design helt i starten av uke 34 (natt til mandag denne uken, mener de skiftet ut designet ca kl 3 på natten faktisk).

 

Men uke 34 kommer jo derimot til å få litt ekstra hjelp pga ITavisens situasjon vil jeg tro, så da blir statistikken sikkert ENDA bedre for HW sin del i fremtiden.

6733523[/snapback]

Jo, du har nok rett i at dette ikke skyldes ITavisen. Blir interresant å se hva denne ukes statistikk sier. Har selv helt sluttet å gå inn på sidene deres. Pleide å gå innom noen ganger daglig for å få en kort oversikt, men dette ble det brått slutt på f.o.m. mandag.

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på ITavisen nå får jeg inntrykk av at jeg har rotet meg borti en eller annen amatørmessig webshop for Spaceworld eller noe. Hvis dette skal forestille en nett-avis må jeg be om forlatesle, men det kan da ikke være det som har vært designerens intensjon hva?

 

OnT: Gratulerer med dagen HW.no. Dere må nok utvide hangaren på Fornebu etterhvert nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...