Jump to content
Sign in to follow this  
RBW

Rekorduke for Hardware.no

Recommended Posts

Det faktum at IT-Avisen har herpet sitt design har kanskje vært en medvirkende faktor. Tidligere leste jeg nesten alle artiklene på både IT-Avisen og Hardware.no, men i disse dager ser jeg stort sett bare på overskriftene på IT-Avisen *grøss*

Det faktum at IT-Avisen har herpet sitt design har kanskje vært en medvirkende faktor. Tidligere leste jeg nesten alle artiklene på både IT-Avisen og Hardware.no, men i disse dager ser jeg stort sett bare på overskriftene på IT-Avisen *grøss*

6733391[/snapback]

Til bransjens store forbløffelse tok ITavisen tilnærmet selvmord da dem lanserte sitt nye design. Tror nok de voksne blandt brukerne dems har forstått at HW er omtrent eneste alternativ.

"Ikke for og snakke stygt om konkurerende sider men

og hyre inn Arngren som webdesigner er og drepe en side."

Her var det en del skrivefeil ja :). Husk å og og regelen! Btw, det staves "konkurrerende".

:whistle:

6733391[/snapback]

Til bransjens store forbløffelse tok ITavisen tilnærmet selvmord da dem lanserte sitt nye design. Tror nok de voksne blandt brukerne dems har forstått at HW er omtrent eneste alternativ.

6733401[/snapback]

Det er ikke noe negativt det, Hw.no og resten av nettverket er noen supre sider.

Gratulerer HW !

Tenker det er mange som i likhet med meg har kuttet ut en viss side denne uken, så kanskje trafikken blir enda større for uke 34.

Til deg/dere som pirker på skrivefeil :

har dere ikke annet å gjøre om dagene ?

Hva er det største diskusjonsforumet da?

6733511[/snapback]

Er ikke VGs forum det største, etterfulgt av diskusjon.no? (I Norge altså)

Edited by Luzifer

Hardware.no sin suksess i dette tilfellet kan vel ikke være relatert til designtabben hos ITavisen?

Statistikken det vises til her gjelder jo uke 33, mens ITavisen skiftet ut sitt design helt i starten av uke 34 (natt til mandag denne uken, mener de skiftet ut designet ca kl 3 på natten faktisk).

Men uke 34 kommer jo derimot til å få litt ekstra hjelp pga ITavisens situasjon vil jeg tro, så da blir statistikken sikkert ENDA bedre for HW sin del i fremtiden.

Uansett: Gratulerer, HW!

Finnes ordet Rekorduke??

Burde det ikke hvert "Rekord uke" heller?

Ser litt merkelig ut synes jeg..

Men jeg kan jo ta feil da.... :hmm:

Denne rekorden skyldes ikke ITavisens designtabbe. Fordi i uke 33 (som ikke er denne uken, men forrige uke i følge kalenderen min) hadde ITavisen fortsatt det gamle og brukbare designet. Lurer på om vi får se brukerstatistikk fra ITavisen fremover, det kan jo bli spennende og se hvordan det har gått. :p

For hw.no er det fint at itavisen har bæsja så kraftig på leggen. Synes nyhetssakene her holder et markant høyere nivå enn itavisen, selv med det gamle designet. Vi kan jo kalle hw.no dataverdenens Aftenposten, mens itavisen tilsvarer Se og Hør.