Gå til innhold

Angående Crossover BG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har allerede oppdaget 1 bug med cross-bgs:

 

Hvis man er mounted i det øyblikket man aksepterer inviten til WSG, vil man ikke unmountes inne i flaggrommet.

6732738[/snapback]

 

ja virkelig kritisk :ermm:

6733189[/snapback]

 

Er vell ikke dette jeg vil kalle en kritisk bug :nei: Men en kjip en ja :p

Lenke til kommentar
Har allerede oppdaget 1 bug med cross-bgs:

 

Hvis man er mounted i det øyblikket man aksepterer inviten til WSG, vil man ikke unmountes inne i flaggrommet.

6732738[/snapback]

 

ja virkelig kritisk :ermm:

6733189[/snapback]

 

Hvor skrev jeg at det var kritisk og trengte hotfix? Bugs er bugs, vi trenger dem ikke.

Lenke til kommentar
kan ikke si jeg er imponert. På stormreaver brukte det å være mellom 1 og 2 AV's oppe på dagtid, og da med 1 time ventetid.

 

Nå er det 45+ oppe, men fortsatt 50min ventetid.  :no:

6733562[/snapback]

Merkelig. På Xavius i går kveld var det 3 AV oppe, og med en gang jeg la meg i kø, poppa det opp enter battle.

Lenke til kommentar
kan ikke si jeg er imponert. På stormreaver brukte det å være mellom 1 og 2 AV's oppe på dagtid, og da med 1 time ventetid.

 

Nå er det 45+ oppe, men fortsatt 50min ventetid.  :no:

6733562[/snapback]

Merkelig. På Xavius i går kveld var det 3 AV oppe, og med en gang jeg la meg i kø, poppa det opp enter battle.

6733583[/snapback]

 

Spiller på xavius også. dem må merkes av alle Battlegrond grupper at det alltid er lenger kø på allys side enn på horde.

 

total EU ratio er 2:1, så alle hordes vil fra nå av ha instant BG, mens allys må vente som vanlig (vanlig for de fleste servere)

 

vet at aszune har fått en stor forbedring, etterson dem er nesten 4:1 til tider.. mens på andre servere (kun ally side) må dem ta til takke med enda mer kø

 

slik ble det!

/lenge leve thrall! :tease:

Lenke til kommentar

Vi hadde 20-30 AV og 100+ WSG/AB oppe sist jeg sjekket.

 

Likevel, det er fryktelig kjedelig. Vi hadde ingen køer før CRBGs - Nå har vi fremdeles ingen køer, men vi må PvPe mot alskens pakk fra Haomarush eller Neptulon osv, og treffer nesten aldri på "våre egne" PvP-ere.

 

For ikke å snakke om at alle "omg rush fw now rush plx k thx die lolol nubs"-folkene gjør AV ugudelig kjedelig. WSG eller AB gidder jeg ikke prøve engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...