Gå til innhold

Nytt design på ITavisen.no


nomore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er helt håpløst, mediafront bør skjemmes om de tar penger for dette oppdraget.

6718200[/snapback]

Nå vet nok mediafront utmerket godt hva de gjør.

 

Om siden er designet for å maksimere inntekter og at dette har gått utover lesbarheten for artikler derimot er jo noe helt annet...

 

Personlig har jeg droppet ITavisen det siste året etter at de har blitt nærmest en ren 'hype opp Mac'-avis som skryter uhemmet av hver minste lille og ubetydelige ting som Apple kommer med.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Dette er helt håpløst, mediafront bør skjemmes om de tar penger for dette oppdraget.

6718200[/snapback]

Nå vet nok mediafront utmerket godt hva de gjør.

6718774[/snapback]

Mediafront er kanskje gode på design, men det virker som om det er store hull i deres kunnskap om internett. De klarer ikke å utnytte HTML sitt potensial, slik at nettstedet blir tilnærmet utilgjengelig for enkelte grupper.

Lenke til kommentar

Eg ville ikke hatt navnet mitt på noe slikt :)

 

Eg tror faktisk det er bedre for Mediafront å kalle det for dugnadsarbeid for lærlingene dems, og betale ITavisen tilbake. :thumbup:

 

At 99% av alle kommentarene på forumet til ITavisen er negative taler vel sitt. En ting er når enkelte brukere har problemer eller er negative, men her er det så nær en enstemmig nei til hele greia. Da bør nesten redaksjonen gjøre noe før alle leserene er borte.

 

Men eg tror det har hatt en besøkstopp i dag ettersom alle vil se den "fantastiske" nye designet dems som dem har jobbet iherdig med. Kanskje de tar det positivt?

Lenke til kommentar
Men eg tror det har hatt en besøkstopp i dag ettersom alle vil se den "fantastiske" nye designet dems som dem har jobbet iherdig med. Kanskje de tar det positivt?

6720031[/snapback]

Det ville vært å lyge for seg sjølv. Dei kan umogleg har unngått å legge merke til all kritikken og eg blir litt bekymra dersom alle i ITavisen synest designet er bra.

Lenke til kommentar

Skrev følgende mail til artikkelforfatteren som skrev om det nye designet:

Ikke for å være frekk, men har dere et innstendig ønske om å jage bort alle deres lesere? ITavisen har alltid vært en side fylt med en del reklame, men nå er designet utformet slik at man knapt kan skille nyhetssaker fra reklame. Både på deres eget forum, hw.no sitt forum og itpro.no sitt forum får designet på siden deres flengende kritikk, og med god grunn. Dere burde for eksempel se litt mer nøye på designet til www.hardware.no, så vil dere se hvordan det kan gjøres. Det er en del reklame på siden, men leserne finner lett frem til de forskjellige sakene som er på dagsordenen. Håper virkelig at dette nye designet er en spøk, for deres del.

Kunne bare ikke dy meg.

Lenke til kommentar
ITavisen.no

 

Jeg noterer meg med stor ydmykhet og respekt at så mange har tatt seg tid til å kommentere ITavisens nye design. Jeg skal på ingen måte underslå at jeg er skuffet over at et dundrende flertall er negative.

 

Vi tar kritikken alvorlig, og skjønner at vi i manges øyne har bommet totalt. Men jeg ber samtidig om forståelse for at mye av det som blir påpekt er rene feil - slike som oppstår når en testweb endelig går "live" og det grufulle Sannhetens Øyeblikk kommer...

 

Tør jeg be om at dere gir oss litt tid? Og at dere tror meg på at dette ikke var vondt ment?

 

Ellers har jeg prøvd å svare personlig de fleste som har sendt meg e-post. Ikke få, det heller.

 

Vi er jo fortsatt til for dere, kjære lesere. Om dere forlater oss har vi ikke en gang råd til å gå en ny, dyr designrunde. Så please...

 

Tore Neset

Ansvarlig redaktør

ITavisen.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...