Gå til innhold

Nytt design på ITavisen.no


nomore

Anbefalte innlegg

Enten eier Aller Internett MediaFront eller så har de gjort en gigantisk flopp.

6757735[/snapback]

Jeg tror ikke vi trenger å spekulere så mye i om de har gjort en flopp eller ikke, for det tror jeg vi alle er enige om allerede ;)

 

Eierne er ikke Aller internet, ikke offisielt sett i hvertfall:

http://www.proff.no/proff/search/companyRo...=&org=984652380

Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruk http://www.itavisen.no/services/newsBrowser.php, gjør faktisk ITavisen.no leselig, tatt forholdene i betraktning..

 

Slipper mye av reklamen, og det er faktisk mulig å lese nyhetene på en relativt normal måte..

6738559[/snapback]

 

 

Dette var da en voldsomt mye mer leservennlig enn den forferdelig førstesiden. Det gamle designet var jo pent og leservennlig. Kan jo forstå at de vil endre på STRUKTUREN på websiden, men den gamle var jo så pen og leservennlig. For min del har jeg kutta itavisen ut helt nå. Synes det begynte å gå veldig i nedoverbakke da de begynte med podcast. Var jo sinnsykt amatørmessig det de drev med. De brukte 5 minutter på å si noe de kunne brukt 2 minutter på å si. Manus hadde de heller ikke og samtalene minnet mer om en lang lunsj enn et seriøst program på radio. Husker Thomas Marinowsky skulle anmelde et spill. Det var vist sinnsykt bra. Ikke kom det fram hvilken platform det var for, og ikke kom det fram hva slags type spill det var. Det var en oppfølger til et eller annet og han regnet vel med at alle forstod hva han prata om.

 

Det eneste som mangler nå er at IT-avisen også begynner med skikkelig amatørmessig WEB-TV i tilleg til podcast og kun en skrevet artikkel i nettutgaven om dagen. :nei:

 

For meg virker det som om IT-avisen har en skikkelig identitetskrise. Skal de drive med Radio (Web-TV?) eller internettavis? At man til de grader lager et så grisetet desing på websiden er som å pisse i buksa om vintern. De får nok masse penger nå i starten på annonsering siden de er kjent som en stor IT-avis. Når vi kryper over i 2007 og antall hits på sidene er halvparten av hva det er i dag så rømmer annonsørene og Itavisen vil blø!

 

Hvis digi.no er skikkelig smarte så begynner de nå med en litt større spillseksjon enn de har i dag UTEN Å ENDRE DESIGNET PLEASE! Da har de innen et halvt år kapret alle kundene til It-avisen. Ser for meg en Digi.no Business og en Digi.no FunSection.

 

Noen som vet HVORFOR It-avisen gjorde det de gjorde? Jeg forstår det ikke.

 

Tidligere It-avisen leser

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Bruk http://www.itavisen.no/services/newsBrowser.php, gjør faktisk ITavisen.no leselig, tatt forholdene i betraktning..

 

Slipper mye av reklamen, og det er faktisk mulig å lese nyhetene på en relativt normal måte..

6738559[/snapback]

 

Denne lenken går inn og erstatter www.itavisen.no linken min i favoritter :D

Rart att ingen hos itavisen.no tar noe selvkritikk på designet. Hvem som helst med internett kan jo se at dette designet er grusomt. Moralen må være:

Ikke fiks noe som funker....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...