Gå til innhold

Nytt design på ITavisen.no


nomore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi er jo fortsatt til for dere, kjære lesere. Om dere forlater oss har vi ikke en gang råd til å gå en ny, dyr designrunde. Så please...

Så han trygler nå... Vel, det er litt for sent for det. Om ITavisen hadde vært litt mer brukerorientert, hadde de opprettet en test-side for det nye designet, og latt brukerne kritisere det. Men det er det litt for seint for nå.

 

 

Det er kun et sitat som kommer opp i huet mitt når jeg leser Tore's svar:

 

Yeah you got spirit kid, I'll give you that. More than your old man anyway. In the joint Chill told me about the night he killed your parents. He said your father begged for mercy. Begged. Like a dog.
Endret av parallax313
Lenke til kommentar

Herregud dette må jo være en spøk - sjekk designet på 'speedometeret' deres nå :ohmy:

 

En slik stil hadde kanskje vært knalltøff hvis den var helt gjennomført (skikkelig retro tilbake til nettets tidlige dager), men det er det jo ikke. (Og nei; det er ikke ødelagt fra min side når jeg tok screenshotet - det ser faktisk slik ut...)

post-98301-1156193176_thumb.jpg

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Må si meg enig i de fleste her (tror jeg) orket ikke lese alle, har jo tross alt lest igjennom forumet på itavisen ;)

 

Jeg trodde ikke mine egene øyner og trodde ie7 hadde gått helt bananas, så etter noen minutter da jeg vurderte og prøve firefox så jeg at det sto itavisen hadde fått seg nytt design. Jeg ble litt :sick: da, Håper de for guds skyld ikke lar det være sånn lenge, tror ikke jeg har lest en positiv kommentar om nye itavisen altså.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Jeg fikk faktisk vondt i øynene ;). Var nødt til å skru ned lysstyrken på skjermen nesten helt ned før det ble sånn ca. ok for øynene mine.

 

På artikkelene var det ikke så mye reklame, så det er vel best å bruke RSS.

 

Finnes det nettlesere som ikke støtter CSS? De som bruker det har uansett lite å se frem til i fremtiden med mindre de ser på Frontpage sider...

Lenke til kommentar
Herregud dette må jo være en spøk - sjekk designet på 'speedometeret' deres nå  :ohmy:

 

En slik stil hadde kanskje vært knalltøff hvis den var helt gjennomført (skikkelig retro tilbake til nettets tidlige dager), men det er det jo ikke. (Og nei; det er ikke ødelagt fra min side når jeg tok screenshotet - det ser faktisk slik ut...)

6720380[/snapback]

BLING BLING EDITION! :!:

Lenke til kommentar

Tja. Hva faen er det de holder på med?

 

Greit nok at designet er jævlig, men de trenger da for faen ikke lage sider som er flere megabytes store? Det finnes faktisk personer som fremdeles har oppringt internett. Har snart lastet ned 3 mb med data og siden begynner knapt å nærme seg ferdig lastet. Skjærpigs for faen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...