Gå til innhold

Nytt design på ITavisen.no


nomore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Webdesignerne i Mediafront og staben i vårt forlag Aller Internett har jobbet med «nye» ITavisen helt siden i fjor høst. Nå er vi endelig klare til å presentere resultatet for alle våre lesere.

 

Dette er utrolig, de har jobbet nesten 1år med dette desginet og får til noe så forferdelig? dette må jeg si er dårlig, likte ikke dette.

Lenke til kommentar

Skrekkeleg design, gir meg dårlige minner om Arngren.

Nokre sitat frå artikkelen:

Viktigst er det likevel at vi nå prioriterer og synliggjør nyhetene på en annen måte enn før. Mens alt tidligere kunne synes like viktig, vil du nå tydeligere vil se hvilke saker vi prioriterer og mener er viktige i IT/spill/digitalverdenen.

Så du synleggjer ein nyhet ved å presse inn blinkande reklame i gigaformater på 70% av sida?

Men viktigst av alt: Vi skal fortsatt være Norges største, mest relevante og mest leservennlige IT-nettsted.

Eit fint mål dette, men kvifor då lage eit elendig design som gjer det vansklegare å halde seg fokusert på og i det heile tatt finne artikkelen?

 

Nei, ITAvisen er ikkje noko eg besøker ofte.

Lenke til kommentar

Dette er helt håpløst, mediafront bør skjemmes om de tar penger for dette oppdraget.

 

Selv om de har jobbet med dette siden i fjor hlst, har de glemt å sette fokus på det aller viktigste. Den elendige kildekoden gjør nettsiden utilgjengelig for grupper med nettlesere uten støtte for stilsett, og tekstformateringen/typografien ser ut som den er laget på fem minutter.

 

Jeg gremmes.

Lenke til kommentar
Jeg stemmer for å forfatte en saklig mail til ITavisen fra diskusjon.no, norges største nerdeforum burde ha litt tyngde i denne saken. Dessuten virker det som om de fleste er enige hva design og oversiktlighet angår...

6718211[/snapback]

Gjerne med en link til denne tråden, så de kan lese hva brukerne, de som faktisk skal benytte seg av ITavisen.no, synes. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...