Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden

ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fin tråd!

Jeg vil anbefale alle UniSport.dk som har litt billigere fotballsko enn Torshov.no, og har stort utvalg. Det jeg bruker:

Ute, kunstgress: Nike Tiempo, rød og hvit (eller som dere sier, Air Legend).

Inne: Nike Total 90, rød.

Ute, grus: Har ikke enda.

Tiempo er gode sko med myk kengeruskin. Følelsen med de skoene er enorm!

PS: UniSport er lokalisert i Danmark.

Blir det billigere selv med porto og mva?

Ja, det vil jeg tro. Vapor 3 koster 1400,- hos UniSport med mva. Hvor mye koster de i Norge, er det ikke 2000,-? Det er penger å spare i alle fall.

Endret av onyX
Skrevet

Vapor koster 2300 her i bodø og.. Predator absolute koster vel 1800, og jeg betalte 1400.. Så det lønner seg, hvis du vet hvordan str. du har i sko.

Skrevet
Vapor koster 2300 her i bodø og.. Predator absolute koster vel 1800, og jeg betalte 1400.. Så det lønner seg, hvis du vet hvordan str. du har i sko.

6843586[/snapback]

hvis man skal finne str sin er det bare å gå i en sportsbutikk og prøve skoa. så bestiller man dem.

eller kjøper i utlandet. jeg betalte 1000 for mine vapor med skruknotter i London

Skrevet

De fleste butikkene gir vel klubbpris? Er vel ingen her som betaler 2300 for vapor? Men det blir kanskje litt billigere å bestille fra unisport uansett..

Skrevet

6843586[/snapback]

hvis man skal finne str sin er det bare å gå i en sportsbutikk og prøve skoa. så bestiller man dem.

eller kjøper i utlandet. jeg betalte 1000 for mine vapor med skruknotter i London

6843693[/snapback]

Jada. Det er jo så enkelt som å gå i en butikk å teste dem, og finne sin str. det er sant det. :) Råder de fleste som skal kjøpe sko til å kjøpe via internett, eller kjøpe når du er på ferie i utlandet.

Jeg kjøpte ett par originale Predator Pulse Dragon-sko til 1200,- i Roma. Da var jeg fornøyd da. :D

Skrevet
Jeg tror fotballsko i Norge er overpriset. I Danmark er de langt billiger. For all del, utnytt UniSport til den slags kjøp. :)

6843990[/snapback]

Fotballsko i Norge, er som alt annet i Norge. Overpriset. Jeg kjøper sko fra england, og jeg sparer penger på det, selv etter frakt, moms osv..

Hail www.prodirectsoccer.com :love:

Skrevet
Fotballsko i Norge, er som alt annet i Norge. Overpriset. Jeg kjøper sko fra england, og jeg sparer penger på det, selv etter frakt, moms osv..

Hail www.prodirectsoccer.com  :love:

Litt off-topic:

Det er pga. velferden her i landet. Vi har en høy standard i Norge. Jeg har funnet flere ting i Norge som koster likt andre steder i Europa, men nok en gang vipper Norge litt høyere. Oslo er jo en av Europas dyreste by, om ikke den dyreste? :)

Skrevet

På Dana Cup dette året, kostet både Tunit og Vapor 999,- DKK.. Det var digg da! ;) Halve laget kjøpte nye sko liksom! :)

Bruk Unisport.dk om du vet str. din..

Skrevet

Synes nå Predator pulse er utrolig gode sko. Var på fotballcup i Sverige i sommer, og der fant jeg et par for 700 kroner! Var det siste paret de hadde igjen, riktig størrelse! Litt av et kupp. Ellers bruker Jeg Copa Mundial til grus og annet piss underlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...