Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Hehe, bra du merka det, hadde tenkt til å opplyse deg om at AG versjon finnes ;) Kjøper du CL versjonen(de marineblå) da eller? :love:

Kom over en test av Predator X AG hos oslosportslager.no.

Som takk for testen bestilte jeg også skoene derfra. Det ble den hvite med gult og svart.

Klubbfargene mine er også gult og svart, så dette blir bra :)

Endret av unified86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, bra du merka det, hadde tenkt til å opplyse deg om at AG versjon finnes ;) Kjøper du CL versjonen(de marineblå) da eller? :love:

Kom over en test av Predator X AG hos oslosportslager.no.

Som takk for testen bestilte jeg også skoene derfra. Det ble den hvite med gult og svart.

Klubbfargene mine er også gult og svart, så dette blir bra :)

 

Haha, viktig, OSL :love:

Lenke til kommentar

Vet noen hvor man kan få tak i slike skjerf/nakkevarmere som mange italienske spillere bruker? Blant spillerne som bruker disse er Beckham, Buffon osv.. Ser utrolig varmt og behagelig ut, og jeg sku likt å hatt en slik nå på vinteren..

 

610x.jpg

Endret av TheLittleBoy
Lenke til kommentar

I nesten alle slags sportsbutikker har de sånne.

Ja har sett noen butikker har de, men de er noe annerledes enn de proffene bruker, stort sett fleece de jeg har sett, og de ser litt mindre ut og ikke like komfortable.. Noen som vet åssen de bruker? Merke og slikt... :p

Lenke til kommentar

I nesten alle slags sportsbutikker har de sånne.

Ja har sett noen butikker har de, men de er noe annerledes enn de proffene bruker, stort sett fleece de jeg har sett, og de ser litt mindre ut og ikke like komfortable.. Noen som vet åssen de bruker? Merke og slikt... :p

 

Alle proffene jeg har sett har brukt fleece hals/buff :hmm:

 

Du får som sagt dette i omtrent alle sportsbutikker, vanlige buffs er også veldig populære til reklame, så du kan sikkert skaffe deg en buff med det ett eller annet sted

Lenke til kommentar

I nesten alle slags sportsbutikker har de sånne.

Ja har sett noen butikker har de, men de er noe annerledes enn de proffene bruker, stort sett fleece de jeg har sett, og de ser litt mindre ut og ikke like komfortable.. Noen som vet åssen de bruker? Merke og slikt... :p

 

Alle proffene jeg har sett har brukt fleece hals/buff :hmm:

 

Du får som sagt dette i omtrent alle sportsbutikker, vanlige buffs er også veldig populære til reklame, så du kan sikkert skaffe deg en buff med det ett eller annet sted

Okei, takk for svar

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på å kjøpe meg de gule/svarte SF på prodirectsoccer.com, men er litt usikker med tanke på gnagesår. Eller er ikke dette et problem med SF? Er det blitt borte fra vapor 4?

 

Takk for svar :)

 

SF er en sko som er en nytelse å ha på seg.I begynnelsen er den litt stiv,men former seg relativt raskt.Har selv aldri hatt problemer med verken blemmer eller gnagsår på SF,i motsetning til både Vapor 4 og 5 :)

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på å kjøpe meg de gule/svarte SF på prodirectsoccer.com, men er litt usikker med tanke på gnagesår. Eller er ikke dette et problem med SF? Er det blitt borte fra vapor 4?

 

Takk for svar :)

 

SF er en sko som er en nytelse å ha på seg.I begynnelsen er den litt stiv,men former seg relativt raskt.Har selv aldri hatt problemer med verken blemmer eller gnagsår på SF,i motsetning til både Vapor 4 og 5 :)

Okei, har hatt to par med Vapor 4 selv, men har ganske smale føtter,så fikk kun et bitte lite gnagesår, men ikke noe jeg merket veldig, så da tror jeg ikke det blir noe problemer med SF.. Likte hvertfall vapor IV sinnsykt mye, beste skoa til nå, så har stor tro på at SF er en sko for meg..

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Et ganske godt poeng Wis.

Jeg anbefaler da SF 2,ettersom jeg er en Nike-fanboy :innocent:

Hehe neida..Det eneste jeg tenker på i forhold til Adizero er at det ikke har kommet noe konkret fra det holdet,i forhold til lanseringsdato og jeg har tilgode å se noen fronte produktet (som feks Villa eller Messi) og VM nærmer seg med stormskritt.Jeg vil tro at dette kan ha en direkte sammenheng med knottesystemet til SF 2.Nike sine løpstester har vist at riktig knottesystem og en lett sko gjør en spiller raskere,derfor veier faktisk SF 2 50-80 gram mer enn SF 1.

 

Uansett TheLittleBoy,håper jeg du velger SF 1 eller 2.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Et ganske godt poeng Wis.

Jeg anbefaler da SF 2,ettersom jeg er en Nike-fanboy :innocent:

Hehe neida..Det eneste jeg tenker på i forhold til Adizero er at det ikke har kommet noe konkret fra det holdet,i forhold til lanseringsdato og jeg har tilgode å se noen fronte produktet (som feks Villa eller Messi) og VM nærmer seg med stormskritt.Jeg vil tro at dette kan ha en direkte sammenheng med knottesystemet til SF 2.Nike sine løpstester har vist at riktig knottesystem og en lett sko gjør en spiller raskere,derfor veier faktisk SF 2 50-80 gram mer enn SF 1.

 

Uansett TheLittleBoy,håper jeg du velger SF 1 eller 2.

Det har jeg faktisk gjort, sendte etter et par gule/svarte SF1 i går, valgte SF1 og ikke 2 siden jeg ikke liker fargevalget på de, og fordi jeg digger gule sko!

 

Gleder meg som en unge på julaften til å få de :love:

Endret av TheLittleBoy
Lenke til kommentar

Det har jeg faktisk gjort, sendte etter et par gule/svarte SF1 i går, valgte SF1 og ikke 2 siden jeg ikke liker fargevalget på de, og fordi jeg digger gule sko!

 

Gleder meg som en unge på julaften til å få de :love:

 

Grattis TheLittleBoy..Du har masse gøy å se fram til.Di gule er jo drifreshe.Ikke glem å bestill di røde skolissene på siden av.Det gir en ekstra sting over skoene.

Har selv di blå med di røde lissene.Jeg synes di er dritfreshe.

 

PS:Hvis du kjøper di røde lissene,velg di lengste.Jeg valgte di mellomste og di er..tja la meg si det slik,jeg knytter ikke lenger med the rabbit ran around the tree-lenger.

Lenke til kommentar

Det har jeg faktisk gjort, sendte etter et par gule/svarte SF1 i går, valgte SF1 og ikke 2 siden jeg ikke liker fargevalget på de, og fordi jeg digger gule sko!

 

Gleder meg som en unge på julaften til å få de :love:

 

Grattis TheLittleBoy..Du har masse gøy å se fram til.Di gule er jo drifreshe.Ikke glem å bestill di røde skolissene på siden av.Det gir en ekstra sting over skoene.

Har selv di blå med di røde lissene.Jeg synes di er dritfreshe.

 

PS:Hvis du kjøper di røde lissene,velg di lengste.Jeg valgte di mellomste og di er..tja la meg si det slik,jeg knytter ikke lenger med the rabbit ran around the tree-lenger.

Jeg har allerede kjøpt slike lisser, kjøpte disse for 2 uker siden. Har dessverre de mellomste, men prøver med de og blir de for korte får jeg bare kjøpe et par til. :p

Lenke til kommentar

noen som har erfaring med fotballsko.no ? bestilte et par sko der sist uke. nå er siden nede, var seff så lur at jeg har betalt og alt :\

 

Hvis siden er konkurs så tror jeg du kan få slite.

Alternativt så holder di nok på med en liten oppdatering av siden,men jeg forstår at fotballsko.no har en hel flokk med svin på skauen,så ja...Det fins dog mange kontaktmuligheter hvis du bare googler "fotballsko.no".Prøv samtlige :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...