Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heii! Har vært å sett på fotballsko. Prøvde mye forskjellig, men var ikke 100% fornøyd med førsteinntrykket på noen av skoene jeg prøvde. Til slutt fikk jeg øye på Predator X, de satt som om de skulle vært skreddersydd til meg og de var utrolig behagelige å gå i. Derfor har jeg bestemt meg for Predator X. Men det eneste problemet er at jeg ikke er sikker på hva slags krnotter jeg skal ha. Jeg spiller nesten bare på kunstgress. Hva slags knotter passer da? HG?

 

AG knotter kan være lurt..

Lenke til kommentar
Mine Vapor 4 tåler mere belastning enn Superfly. Superfly ble jo ødelagt etter 2 måneder. Vapor 4 jeg hatt i over et halvt år.

 

Hvorfor har du ikke levert inn dine Superfly hvis di bare varte i 2 måneder?Hadde ikke nølt et sekund jeg!

 

Har ikke hatt så mye tid i det siste. Men blir litt vanskelig når jeg kjøpte de fra utlandet...

Lenke til kommentar
Mine Vapor 4 tåler mere belastning enn Superfly. Superfly ble jo ødelagt etter 2 måneder. Vapor 4 jeg hatt i over et halvt år.

 

Hvorfor har du ikke levert inn dine Superfly hvis di bare varte i 2 måneder?Hadde ikke nølt et sekund jeg!

 

Har ikke hatt så mye tid i det siste. Men blir litt vanskelig når jeg kjøpte de fra utlandet...

 

Why?

 

Nike må fikse eller erstatte produktet ditt selv om du har kjøpt det i utlandet.Noe di har rykte på seg for å være gode på.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg bruke et innlegg på å HYLLE Nike!

For maken til sjelden bra service har jeg aldri opplevd.

 

Jeg kjøpte mine Nike Superfly fra USA på Ebay,box fresh,i september.Hadde di vel ca. 23.september.

Kvittering og alt var vedlagt i esken,så jeg hadde bevis på garanti.

 

Nå,på mandag,knakk den bakerste knotten nesten tvers av.

Jeg så for meg et diskusjons-helvete fram og tilbake,med Nike eller butikk eller noe i den duren.

Pga dette maktet jeg ikke tanken på å prøve levere inn skoen før idag.

 

Jeg ringte Nike på forhånd for å avklare hva jeg burde gjøre.

Di sa: Det du må gjøre er å kontakte din nærmeste nike leverandør,uavhengig om di har skoen eller ikke,så kontakter di oss for deg.Er saken glassklar så kan butikken gi deg nye sko på stedet.Er di litt i tvil,så må vi få inn skoen til vårt kontor for sjekk.

 

Siden jeg jobber som selger så hører jeg alltid etter hva andre selgere/leverandører sier og noterer det ned.

Jeg tenkte straks at dette hørtes aaaaaaalt for lett ut.

 

Men neida.Jeg leverte inn skoene mine på XXL.Forklarte hva Nike hadde sagt,noe di hørte velvillig på.XXL selgeren prøvde ringe nike sin representant,men det var opptatt.Siden jeg jobber nesten vegg-i-vegg med XXL så ventet jeg heller på en tlf fra XXL.nøyaktig 1 time senere fikk jeg en telefon om at det var bare å komme å hente nye sko.

 

Dette må være en av di mest kundevennlige retur-rutinene jeg har vært borti.Har vært borti solskinns-historier fra Adidas også,men denne saken er litt vanskelig siden skoene ikke er kjøpt på XXL,ikke i samme land engang.

 

Takk Nike og Takk XXL :thumbup:

Lenke til kommentar
Har søkt litt rundt, uten hell, og lurte på om noen av dere har prøvd ut Nike Zoom T-7?

 

Kunne tenke meg en litt 'ålright' kunstgress sko, men det virker som om de fleste modeller er "takedowns".

Kan vel kanskje kjøpe den nye F50 i K-skinn, men er usikker på hvordan de er å skyte med.

 

Har ikke prøvd T-7, men jeg ville nok ikke brukt dem på kunstgress.. vet ikke helt hvorfor, men jeg synes den virker mer som en trikse/hæppe sko ;)

 

i Tunit kan jo være et godt valg, men finnes jo også mange andre gode sko på markedet..

 

Ta en titt her også: http://www.oslosportslager.no/produkttester.aspx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...