Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Jeg byttet mine i september,pga at sålen falt av etter 2 uker.Dette gikk selvfølgelig på garanti.

Disse ble ødelagte med at sålen under knuste,og flere av knottene falt av.

Dette har skjedd med flere andre par jeg har hatt,men heldigvis har jeg da fått nye på garantien :thumbup:

 

 

Aha! Håper ikke skjer her da.:)

Endret av strevens
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å gi deg et par tips:

 

Ta vare på kvitteringen.Selv legger jeg den oppi skoesken,og legger skoesken i et skap,slik at jeg alltid vet hvor den er.

 

Følg med på hva som skjer/er i ferd med å skje med skoene dine.Mange ganger har jeg oppdaget en skade som er i emming.Jo fortere du da kontakter din fotballskoleverandør,jo lettere er det for dem og gi deg et nytt par.

 

Hold dem rene og pene.En ting som er drepen for fotballsko,er og la dem ligge i en sekk etter bruk.Når du kommer hjem,legg di et luftig sted slik at di fort blir tørre.Ikke ute på terrassen eller noe,der di kan bli iskalde.

Lenke til kommentar
I dag da jeg spilte fotball datt den ene knotten på skoen min av! :(

 

Jeg har Vapor SL med FG knotter. Hva skal jeg gjøre? Skoene er kjøpt fra manutd.com

 

Du kan dra til en sportsbutikk som har skoene å spørre. Det er ikke alle butikker som krever at du har med kvittering. Men det lureste er kanskje å sende de til Nike.

Lenke til kommentar
Går dette på garantien da? Har brukt de helt normalt, men også spilt litt med de på kunstgress...

 

Tipper det går på garantien ja.Du trenger ikke nevne at du brukte dem på kunstgress ;)

 

 

Og Vapor suger horebukk å skru med.Jeg har lykkes med prosjektet mitt med å få dem til å sitte,men jeg får fader meg ikke ballen til å gå ditt jeg vil(pasninger,innlegg,you name it).Med Predator så skrur du ballen bare du ser stygt på ballen.På mandag,handler jeg nye Preds, thats for sho

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Hei, jeg lurte på om noen av dere kan forklare meg litt om forskjellene på super ligera og tiempo ligera?

 

Kan ikke forklare deg forskjellen, men det har seg nå sånn at Nike tiempo liagra er en slags etterlikningsmodell, som har Nike tiempo super liagra som hovedmodell, akkurat som Nike har i Vapor, der Nike Mercurial Vapor er toppmodellen i kolleksjonen '' Vapor '' Og i den serien er det Steam, Talaria, Vapor, i liagra serien er det Nike tiempo liagra, Nike tiempo super liagra:D

 

Håper du forstod dette ;)

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurte på om noen av dere kan forklare meg litt om forskjellene på super ligera og tiempo ligera?

 

Kan ikke forklare deg forskjellen, men det har seg nå sånn at Nike tiempo liagra er en slags etterlikningsmodell, som har Nike tiempo super liagra som hovedmodell, akkurat som Nike har i Vapor, der Nike Mercurial Vapor er toppmodellen i kolleksjonen '' Vapor '' Og i den serien er det Steam, Talaria, Vapor, i liagra serien er det Nike tiempo liagra, Nike tiempo super liagra:D

 

Håper du forstod dette ;)

 

 

takk:)

Lenke til kommentar
Tja,det kan du vel velge selv.For skoen sin del så er det nok en enorm fordel.Hvilket føre spiller du på?Gress eller kunstgress?

 

Går det bra å spille med Predator på kunstgress av den aller nyeste typen? :thumbup:

 

Absolutt.

No Problemo.Har spilt litt i binger rundt omkring med disse,og di e framifrå på dette føret :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...