Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

hei :D! jeg vurdere å kjøpe Copa mundial og Nike air legend 2. er d noen som har de? er di gode? :D

 

 

er ny i dette xD så jeg prøver å vende meg til dette :p

 

men d hadde vært fint å vite om de skoene er noe... :D

 

Kjøp mundial . Beste skoen ever. VEldig veldig gode

 

Ikke kjøp noen av delene, jeg råder deg til og vente til slutten av Januar. Da kan du kjøpe de nye Adidas Adipure 2. ;) : http://www.oslosportslager.no/produkt/adid...ling-20357.aspx

 

Har selv Både hatt Copa Mundial og Nike Air Legend 2, har ikke vert fornøyd med noen av delene.

Men du gjør som du vil, det er ditt valg :p

Endret av Henrikssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut til at det er ein del med peiling på fotballsko her, og vender meg difor til dykk i eit siste desperat forsøk på å nå målet mitt:

 

Kvar i alle dager er det mogleg å tak i eldre Adidas Predator-modellar?!

 

Har sendt mail til Adidas-Norge, Adidas-Europe, og saumfart Google uten merkverdig hell! Må da eksistere forhandlarar med desse skorne enten i inn eller utland? Tenker då sjølvsagt ikkje på brukte sko som selges av diverse tvilsome typar på Ebay.

Det må da òg være fleire enn meg som har dette ønsket? Adidas Predator-modellen frå 1998 f.eks er heilt rå både med tanke på design og komfort! Dagens nyaste modellar er direkte stygge i forhold til eldre modellar, og få ting ville ha gleda meg meir enn eit godt råd frå dykk!

 

 

 

 

 

Håper på positivt svar!

Disse?

Lenke til kommentar
Ser ut til at det er ein del med peiling på fotballsko her, og vender meg difor til dykk i eit siste desperat forsøk på å nå målet mitt:

 

Kvar i alle dager er det mogleg å tak i eldre Adidas Predator-modellar?!

 

Har sendt mail til Adidas-Norge, Adidas-Europe, og saumfart Google uten merkverdig hell! Må da eksistere forhandlarar med desse skorne enten i inn eller utland? Tenker då sjølvsagt ikkje på brukte sko som selges av diverse tvilsome typar på Ebay.

Det må da òg være fleire enn meg som har dette ønsket? Adidas Predator-modellen frå 1998 f.eks er heilt rå både med tanke på design og komfort! Dagens nyaste modellar er direkte stygge i forhold til eldre modellar, og få ting ville ha gleda meg meir enn eit godt råd frå dykk!

 

 

 

 

 

Håper på positivt svar!

Disse?

 

 

WOWWOWWOW!! Dette var svært, åpanbart at min research ikkje har holdt mål! Tusen hjarteleg! Og for en pris!

Lenke til kommentar
Ser ut til at det er ein del med peiling på fotballsko her, og vender meg difor til dykk i eit siste desperat forsøk på å nå målet mitt:

 

Kvar i alle dager er det mogleg å tak i eldre Adidas Predator-modellar?!

 

Har sendt mail til Adidas-Norge, Adidas-Europe, og saumfart Google uten merkverdig hell! Må da eksistere forhandlarar med desse skorne enten i inn eller utland? Tenker då sjølvsagt ikkje på brukte sko som selges av diverse tvilsome typar på Ebay.

Det må da òg være fleire enn meg som har dette ønsket? Adidas Predator-modellen frå 1998 f.eks er heilt rå både med tanke på design og komfort! Dagens nyaste modellar er direkte stygge i forhold til eldre modellar, og få ting ville ha gleda meg meir enn eit godt råd frå dykk!

 

 

 

 

 

Håper på positivt svar!

Disse?

 

 

WOWWOWWOW!! Dette var svært, åpanbart at min research ikkje har holdt mål! Tusen hjarteleg! Og for en pris!

 

Bare hyggelig :thumbup:

Lenke til kommentar

Snart 5 uker siden jeg har kjøpt Mercurial Vapor nå,og di sitter fremdeles ikke skikkelig.

Har brukt dem skikkelig 1 gang,og da hadde jeg blodblemmer over hele beina :dontgetit:

Ringte Oslo Sportslager (hvor jeg kjøpte dem) for å høre om di hadde noen tips,noe di da selvfølgelig ikke hadde.

Men di forklarte at ca 80% (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) sliter med det samme.

Dette syns jeg er et urovekkende høyt tall!En sko med vanlig utpris på 2300 og så sliter 80% med den?

Ikke rart at Ronaldo måtte operere ankelen i sommer.

 

En ting jeg derimot syntes var helt absurd at mannen i andre enden av røret sa,var at du må vente til hælen er ødelagt før den sitter.Jeg er selger til vanlig,og når en annen selger snakker til meg,lytter jeg.Hvis skoen da blir ødelagt,og hælen er adundas,får jeg da ikke noe igjen på garantien?I dette tilfellet vil jeg jo si at jeg har blitt grovt feilinformert,men allikevel.

Lenke til kommentar

Regner med at det han mente er at selve hælen har fått så hard medfart,at dens opprinnelige funksjon ikke lenger eksisterer.Er jo formen og selve hardheten i hælen som er grunnen til at man får vondt vil jeg tro.

Vurderer nesten og dælje løs med en hammer,og teipe på plass litt bomull å se om det funker biff etter det.

Er jo indirekte voldtekt av hælene mine hver gang jeg tar skoene på.

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problemet, og jeg kjøpte også mine fra Oslo Sportslager (Uten at det har noe å si). Har prøvd å spille de inn, men det gjør så vondt at det er så og si umulig. Både tror og håper at Nike har fikset dette problemet på Vapor V. Har bare brukt skoen en gang, og da hadde jeg en slags pute bak hælen. Brukte en kort løpeskokk bak hælen, og det funktet de ganske så bra. Jeg har vurdert å kjøpe disse og se hvordan det funker.

Lenke til kommentar

Hmm,ja kan være enig i at jeg tviler på di vil gjøre nytten.

Jeg har bestemt meg for nå at skoene skal være så og si smertefrie innen mandag (sesongstart med oppkjøring),ettersom Predatorene mine røyk (platen under knuste.skoene ser slitte ut så regner med jeg ikke får nye selv om di er 4mnd gamle).

 

Her er planen:

 

Jeg skal dusje med skoene hver dag,med 2 par sokker på,i ca 38 grader.

Passer di ikke etter det,så handler jeg nye Preds på GE Handlekonto..haha :D

Lenke til kommentar
Hmm,ja kan være enig i at jeg tviler på di vil gjøre nytten.

Jeg har bestemt meg for nå at skoene skal være så og si smertefrie innen mandag (sesongstart med oppkjøring),ettersom Predatorene mine røyk (platen under knuste.skoene ser slitte ut så regner med jeg ikke får nye selv om di er 4mnd gamle).

 

Her er planen:

 

Jeg skal dusje med skoene hver dag,med 2 par sokker på,i ca 38 grader.

Passer di ikke etter det,så handler jeg nye Preds på GE Handlekonto..haha :D

 

Jeg sliter også med det samme problemet. Jeg har nesten ikke brukt dem men de er såppas gamle at jeg ikke får nye uansett. Det jeg gjorde var at jeg dynket dem i glovarmt vann, også spilte jeg med dem helt til de tørket. De ble litt mykere i et par timer så gikk de tilbake til den gamle formen. Jeg vurdere om jeg skal rive ut de greiene i hælen for å se om det blir litt bedre. Skoe mine er kanskje litt små så jeg spiller uten såle, det er faktisk ganske deilig så du burde prøve det.

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at det holder med et 20-30 minutter,med varmt vann.

Er du veldig bekymret,kan du jo prøve å ta to par sokker på,for sikkerhets skyld.Jo mer vann og plass,jo fortere blir skinnet utvidet,og tilpasset dine føtter.

 

Disse skoene er uten tvil di beste jeg noensinne har hatt.Jeg har kjøpt predator hvert år siden 1998,med noen innfall av nike som ekstra sko,og denne tar uten tvil the motherload of all cakes.

Uheldigvis er mine ødelagt nå,men jeg skal investere i nye så fort jeg får lønn :p

Lenke til kommentar

Jeg byttet mine i september,pga at sålen falt av etter 2 uker.Dette gikk selvfølgelig på garanti.

Disse ble ødelagte med at sålen under knuste,og flere av knottene falt av.

Dette har skjedd med flere andre par jeg har hatt,men heldigvis har jeg da fått nye på garantien :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...