Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan anbefale en sko som er god på kunstgress, sliter med knærne og tror kanskje det kan ha noe med skoa mine å gjøre.....

 

Kjøp sko som er beregnet for kunsgress, ikke HG. Bruker selv Tiemp SL på kunstgress, funker bra det. Har du problemer med knær, kjøp sko med små knotter.

 

Det er jo HG som er beregnet for kunstgress!

Lenke til kommentar

FG – Vi anbefaler denne typen knotter til bruk på naturgress og myke kunstgressbaner.

 

HG – Også HG-knottene kan brukes på både naturgress og kunstgress. Disse knottene er mykere og litt kortere enn de man finner på en sko med FG-knotter. Dette gjør dem til et godt valg om du ønsker en type sko som er litt mer skånsom mot foten ved spill på kunstgress.

Lenke til kommentar
Han sliter med vonde knær, derfor fraråder jeg han å bruke SG, FG og HG. Så enkelt er det, uavhengig om det er mykt eller hardt kunstgress.

 

Han sliter med vonde knær, derfor fraråder jeg han å spille fotball eller i det hele tatt bruke dem. Så enkelt er det, uavhengig om det er mykt eller hardt underlag.

Lenke til kommentar
Han sliter med vonde knær, derfor fraråder jeg han å bruke SG, FG og HG. Så enkelt er det, uavhengig om det er mykt eller hardt kunstgress.

 

Han sliter med vonde knær, derfor fraråder jeg han å spille fotball eller i det hele tatt bruke dem. Så enkelt er det, uavhengig om det er mykt eller hardt underlag.

 

Er ikke mye interessert i fotball hvis en liten kneskade hindrer deg. Er kanskje ikke så alvorlig at han ikke kan spille fotball, derfor er gode sko som kan forebygge enda mer problemer for knærne et stort steg i rett retning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...