Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt både Predator og adiPure denne sesongen, og jeg mener at begge alt i alt er kjempegode sko. Predator er kanskje den beste skoen jeg har hatt når det gjeller skudd og pasninger, men adiPure er ikke dårligere. Fordelen med adiPure kontra Predator er at adiPure er ganske mye lettere og en god del rimeligere. Et minus er at begge skoene slites relativt fort på kunstgress. Dette kan du delvis forhindre med å bruke skolim.

Tror du kan prøve Nike Tiempo Super Liegra, uten at jeg har testet de. Etter det jeg har lest, er det ikke noe negativt med skoene og fordelen er at det er tåforsterker på skoene.

Men er ganske sikker på at du blir fornøyd uansett hvilken av disse skoene du velger. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et tips til deg fra meg er å holde deg unna alt som begynner på Um og slutter på bro.

Og det er flere grunner til det,blant annet at skoene er generelt tunge,dårlig kvalitet og ballfølelsen er på grensen til drita dårlig.

 

If it aint Nike or Adidas,it aint worth buying,spør du meg ;)

Lenke til kommentar
Et tips til deg fra meg er å holde deg unna alt som begynner på Um og slutter på bro.

Og det er flere grunner til det,blant annet at skoene er generelt tunge,dårlig kvalitet og ballfølelsen er på grensen til drita dårlig.

 

If it aint Nike or Adidas,it aint worth buying,spør du meg ;)

 

Uenig, man kjøper det som passer individet best :!: hehe. Greit at han kanskje bør holde seg unna Umbro, men han bør også vurdere sko fra Puma. De har mange bra modeller, King XL, V1.08, v-Konstrukt.

Lenke til kommentar

Puma har noen bra sko di også,men jeg har opplevd at skoene dis tåler særdeles lite med tanke på at noen av skoene er laget av et slags tøy,i motsetning til Nike og Adidas sine,som regel er di laget av skinn/kunstskinn/plast.

Samt jeg la vekt på at han sa han var WingBack,tenker da automatisk enten F50 eller Mercurial da :innocent:

Lenke til kommentar
Hallo der godtfolk. Den nye sesongen er straks i gang her, og trenger nye sko. I fjor hadde jeg 2007-versjonen av f50, men var veldig misfornøyd. Året før det hadde jeg de fantastiske Predator Absolute, men knottene ble helt nedslitt etter halvspilt sesong på kunstgress. (Både myk og hard. Trener på hardt kunstgress og spiller hjemmekamper der, og de fleste bortekamper og noen helger med trening på mykt kunstgress)

 

Har sett på AdiPure II HG og Predator Powerswerve HG+. Har en middels bred fot, og spiller sentral midtbane/indreløper. Er derfor avhengig av en passningssikker sko. Jeg har også et veldig bra skudd, og trenger en sko som kan få maks ut av skuddet mitt. Pris opptil 1600.

Takk for svar!

kjøp total 90 laser i eller ii på torshov eller oslosportslager

 

 

Hei.

Skal ha nye fotball sko og spiller wing-back. Må ha ein sko som er god å springe og slå passninger med.

Spiller mye på kunstgress.

Lurer på om disse er noe http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.as...=&SRH=umbro

Andre tips?

umbro sl 180

 

Puma har noen bra sko di også,men jeg har opplevd at skoene dis tåler særdeles lite med tanke på at noen av skoene er laget av et slags tøy,i motsetning til Nike og Adidas sine,som regel er di laget av skinn/kunstskinn/plast.

Samt jeg la vekt på at han sa han var WingBack,tenker da automatisk enten F50 eller Mercurial da :innocent:

umbro sl 180 er lettere en begge dei.det er bare hvis dei er fake dei er i kunstskinn

Lenke til kommentar

Det som jeg kommer på som er mest negativt er jo knottene.Har forstått at disse fungerer dårlig på dagens kuntgress,men er framifrå på naturgress.Ellers er det kvaliteten på selve skoen og ballfølelsen som er litt under pari.Men det samme med kvaliteten har jeg hørt at mange sier om Mercurial skoene også,så da er vi jo like langt :innocent:

Lenke til kommentar
Hei, takk for tipsene har hatt både mercurial vapor 4 og umbro sl 180, er godt fornøyd med de.

Er dei nye adidas f50.9 noe å vurdere? skal prøve noe nytt :!:

Vill vite noe som er negativt og positivt om skoene :dribble:

 

+ Man får utrolig godt tilslag.

+ God og springe i.

+ Man får med HG, FG og SG knotter.

 

- Ikke akkurat en comfort sko.

- Knottene kan fort dette av.

 

Men sånn alt i alt er Adidas f50.9 en god sko, og et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Jeg står overfor et dilemma.

Jeg har nylig levert inn mine Predator til reklamasjon.Svaret var at jeg fikk 50% på mitt neste kjøp,noe jeg godtok.

Fikk en del gavekort til jul,og har allerede fått 4 forskjellige par på samme kvitteringen pga feil med skoene,så denne gangen må jeg punge ut selv :)

 

Men jeg lurer på om jeg skal gå for Preds igjen eller Nike Mercurial Vapor SL FG?Predator vil koste meg 1000 mens Mercsa vil koste meg 1500.Eller skal jeg vente på di nye?

Eneste grunnen til at jeg vurderer Mercurial er at det andre paret jeg har,begynner å sitte skikkelig nå.Men jeg er ganske skeptisk til hvordan knottene på Vapor SL FG er satt opp.Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Et tips til deg fra meg er å holde deg unna alt som begynner på Um og slutter på bro.

Og det er flere grunner til det,blant annet at skoene er generelt tunge,dårlig kvalitet og ballfølelsen er på grensen til drita dårlig.

 

If it aint Nike or Adidas,it aint worth buying,spør du meg ;)

 

Kan ikke bli mer enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...