Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Min Vapor funker hvertfall bra nå. Trenger ikke mer enn en sokk ekstra.

 

Bruker du en sokk ekstra?Altså 2 par?Da vil jeg si at di ikke fungerer bra,før du kun bruker 1 par :cool:

 

Jau, men jeg har alltid pleid å bruke 2 par sokker når jeg spiller fotball. Ble vant med det når jeg hadde noen sko som var så tynne et det gjorde vondt å skyte. Nå synes jeg bare det er digg med 2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min Vapor funker hvertfall bra nå. Trenger ikke mer enn en sokk ekstra.

 

Bruker du en sokk ekstra?Altså 2 par?Da vil jeg si at di ikke fungerer bra,før du kun bruker 1 par :cool:

 

Jau, men jeg har alltid pleid å bruke 2 par sokker når jeg spiller fotball. Ble vant med det når jeg hadde noen sko som var så tynne et det gjorde vondt å skyte. Nå synes jeg bare det er digg med 2

 

Hææ??

Bruker du to sokkepar i kamper?

Hva gjør du med Leggbeskytterne? :roll:

Lenke til kommentar

Når det gjelder fotballsokker med tennissokker utenpå, hva syntes folk om det?

Spiller selv IKKE med to par sokker, jeg føler man får dårligere ballfølelse....

Skoene må jo gjerne være en halv størrelse større når man skal stappe et ekstra par sokker nedi skoen, unødvendig spør du meg.

Lenke til kommentar

Enig, ser helt for jævlig ut. Greit nok hvis skoene er litt for store, men sa syntes jeg enten tennissokkene skal være innenfor fotballsokkene eller i samme farge som strømpene. Ballfølelsen syntes jeg ikke blir noe forandret selv med to par sokker.

 

Hva dette kommer av vet jeg ikke, men kan være noe med den såkalte sokkene-over-buksa noen ser som en kul stil. Noen har vel også fått det av C. Ronaldo.

Endret av Ari Gold
Lenke til kommentar

Spiller nå riktignok på lag med noen folks som bruker tennissokkene utenpå fotballsokkene. Tipper nok dette er, som Ari sier, et resultat av C. Ronaldo...

Hvis skoene man spiller i er det jo godkjent å spille med to par sokker, et annet tips kan være bommull fremme i tåen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...