Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Snabba, du finner ikke ut om sko er gode nårr du prøver dem i en butikk :)

 

Det er først etter å ha brukt dem en uke på trening at man kjenner hvordan skoen er. Mange sko, f.eks vapor er ekle å ha på foten når man prøver dem i butikk, men når de har formet seg etter foten, er de fantastiske.

 

Får jeg foreslå Nike Tiempo Air Legend?

 

Peace and love.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1q34123
Går får super ligera tror jeg...

 

 

Det er?

 

Nike Super Ligera, nyeste sko fra tiempo-serien.

 

Sorry, men du skjønner hva jeg mener når du ser på inlegget mitt på forrige side :p

Lenke til kommentar

Hallo, jeg er en gutt på 14/15 år. Spiller for klubblag, sonelag og kretslag. Jeg spiller spiss, er den spisstypen som finner bakrom å løpe i. Scorer ofte og løper en god del. Dribbler også en del på klubblaget. Det jeg trenger hjelp med er hva slags sko som passer meg. Er cirka 1.78 meter lang og 62 kilo. Har Nike Talaria fra før av, men trenger nye. Var veldig fornøyd med talarian. Har tenkt litt på de nye Adidas f 50.9. Noen med andre forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1q34123
Hallo, jeg er en gutt på 14/15 år. Spiller for klubblag, sonelag og kretslag. Jeg spiller spiss, er den spisstypen som finner bakrom å løpe i. Scorer ofte og løper en god del. Dribbler også en del på klubblaget. Det jeg trenger hjelp med er hva slags sko som passer meg. Er cirka 1.78 meter lang og 62 kilo. Har Nike Talaria fra før av, men trenger nye. Var veldig fornøyd med talarian. Har tenkt litt på de nye Adidas f 50.9. Noen med andre forslag?

 

Eh, sorry at jeg spør, men 14/15 år? :p

 

Jaha, bakromspiss...mhm.

Nå er jeg ingen ekspert,

men jeg ville anbefalt en bedre versjon enn talaria i vapor-serien,

eller de F 50.9 du tenker på. :)

 

Tenker også det er verdt å skrive at bakromsspissen på mitt lag bruker Total 90 laser II i skinn,

spiller på U-15 landslaget ;)

Lenke til kommentar
Hallo, jeg er en gutt på 14/15 år. Spiller for klubblag, sonelag og kretslag. Jeg spiller spiss, er den spisstypen som finner bakrom å løpe i. Scorer ofte og løper en god del. Dribbler også en del på klubblaget. Det jeg trenger hjelp med er hva slags sko som passer meg. Er cirka 1.78 meter lang og 62 kilo. Har Nike Talaria fra før av, men trenger nye. Var veldig fornøyd med talarian. Har tenkt litt på de nye Adidas f 50.9. Noen med andre forslag?

 

Eh, sorry at jeg spør, men 14/15 år? :p

 

Jaha, bakromspiss...mhm.

Nå er jeg ingen ekspert,

men jeg ville anbefalt en bedre versjon enn talaria i vapor-serien,

eller de F 50.9 du tenker på. :)

 

Tenker også det er verdt å skrive at bakromsspissen på mitt lag bruker Total 90 laser II i skinn,

spiller på U-15 landslaget ;)

 

Ja, jeg er snart 15. Født i 1994, valget står mellom: Adidas f 50.9, Nike Vapor, Nike Total 90. Vist det ikke kommer inn noen bedre forslag!

Lenke til kommentar

For dere som sliter med Vapor og gnagsår har jeg funnet et løsning som fungerer fjell. Hvertfall for meg.

 

Ta på deg sokker + sko. Putt dem i varmt vann (jeg bare gikk i dusjen) og når skoen har vann overalt tar du å strekker tærne så langt du kan mot leggen på begge beina. Akkurat som når du tøyer ut baksiden av leggen etter trening. Det vil gjøre vondt akkurat der du får gnagsår til å begynne med, men etterhvert blir det bedre og bedre. Gjør dette inntil du ikke kan føle den gummisaken bak på helen når du gjør dette. Da er den blitt såpass vid at det ikke lenger gjør vondt.

 

Hvis noen ikke forstår min litt merkelige forklaring av dette er det bare å spørre meg her. :)

Lenke til kommentar
Hallo, jeg er en gutt på 14/15 år. Spiller for klubblag, sonelag og kretslag. Jeg spiller spiss, er den spisstypen som finner bakrom å løpe i. Scorer ofte og løper en god del. Dribbler også en del på klubblaget. Det jeg trenger hjelp med er hva slags sko som passer meg. Er cirka 1.78 meter lang og 62 kilo. Har Nike Talaria fra før av, men trenger nye. Var veldig fornøyd med talarian. Har tenkt litt på de nye Adidas f 50.9. Noen med andre forslag?

 

Eh, sorry at jeg spør, men 14/15 år? :p

 

Jaha, bakromspiss...mhm.

Nå er jeg ingen ekspert,

men jeg ville anbefalt en bedre versjon enn talaria i vapor-serien,

eller de F 50.9 du tenker på. :)

 

Tenker også det er verdt å skrive at bakromsspissen på mitt lag bruker Total 90 laser II i skinn,

spiller på U-15 landslaget ;)

 

Har det noe å si hvor gammel han er?

 

Sikkert derfor han er på landslaget :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...