Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har mundial i både grus og gress, og hadde nok valgt ALII til gress. Knottene på mundial irriterer meg grenseløst og skoen lever ikke opp til mine forventninger. Grus er det selvsagt annerledes.

hvilken sko er ALII har hørt litt om de men jeg vet ikkje kvifor nokon det er har du eller nokon andre eit bilde

Lenke til kommentar
Har mundial i både grus og gress, og hadde nok valgt ALII til gress. Knottene på mundial irriterer meg grenseløst og skoen lever ikke opp til mine forventninger. Grus er det selvsagt annerledes.

hvilken sko er ALII har hørt litt om de men jeg vet ikkje kvifor nokon det er har du eller nokon andre eit bilde

 

Nike Air legend 2:

http://www.sportkuster.com/images/produkte...2_fg_weiss_.jpg

Lenke til kommentar

Ser ut til at det er ein del med peiling på fotballsko her, og vender meg difor til dykk i eit siste desperat forsøk på å nå målet mitt:

 

Kvar i alle dager er det mogleg å tak i eldre Adidas Predator-modellar?!

 

Har sendt mail til Adidas-Norge, Adidas-Europe, og saumfart Google uten merkverdig hell! Må da eksistere forhandlarar med desse skorne enten i inn eller utland? Tenker då sjølvsagt ikkje på brukte sko som selges av diverse tvilsome typar på Ebay.

Det må da òg være fleire enn meg som har dette ønsket? Adidas Predator-modellen frå 1998 f.eks er heilt rå både med tanke på design og komfort! Dagens nyaste modellar er direkte stygge i forhold til eldre modellar, og få ting ville ha gleda meg meir enn eit godt råd frå dykk!

 

 

 

 

 

Håper på positivt svar!

Lenke til kommentar
Har tenkt og kjøpe adidas adipure 2, men først må jeg få vite noe om adipure 1.

Kan dere ramse opp fordeler og ulemper med skoene?, altså di som har hatt adipure 1

Takk på forhånd :D

 

 

Jeg hadde adipure 1 :) Den ene skoen ble ødelagt i hælen.... men funket helt fint forsatt

Adipure 1 hvar vell ein av di beste skoene jeg har hatt ;)

Endret av becks23
Lenke til kommentar
Ser ut til at det er ein del med peiling på fotballsko her, og vender meg difor til dykk i eit siste desperat forsøk på å nå målet mitt:

 

Kvar i alle dager er det mogleg å tak i eldre Adidas Predator-modellar?!

 

Har sendt mail til Adidas-Norge, Adidas-Europe, og saumfart Google uten merkverdig hell! Må da eksistere forhandlarar med desse skorne enten i inn eller utland? Tenker då sjølvsagt ikkje på brukte sko som selges av diverse tvilsome typar på Ebay.

Det må da òg være fleire enn meg som har dette ønsket? Adidas Predator-modellen frå 1998 f.eks er heilt rå både med tanke på design og komfort! Dagens nyaste modellar er direkte stygge i forhold til eldre modellar, og få ting ville ha gleda meg meir enn eit godt råd frå dykk!

 

 

 

 

 

Håper på positivt svar!

 

 

 

 

 

http://www.dooyoo.co.uk/sports-equipment/_adidas/ Det må vell være noe hær?^^,

Lenke til kommentar
Ser ut til at det er ein del med peiling på fotballsko her, og vender meg difor til dykk i eit siste desperat forsøk på å nå målet mitt:

 

Kvar i alle dager er det mogleg å tak i eldre Adidas Predator-modellar?!

 

Har sendt mail til Adidas-Norge, Adidas-Europe, og saumfart Google uten merkverdig hell! Må da eksistere forhandlarar med desse skorne enten i inn eller utland? Tenker då sjølvsagt ikkje på brukte sko som selges av diverse tvilsome typar på Ebay.

Det må da òg være fleire enn meg som har dette ønsket? Adidas Predator-modellen frå 1998 f.eks er heilt rå både med tanke på design og komfort! Dagens nyaste modellar er direkte stygge i forhold til eldre modellar, og få ting ville ha gleda meg meir enn eit godt råd frå dykk!

 

 

 

 

 

Håper på positivt svar!

Hvilke modeller er du ute etter da?

Lenke til kommentar
hei :D! jeg vurdere å kjøpe Copa mundial og Nike air legend 2. er d noen som har de? er di gode? :D

 

 

er ny i dette xD så jeg prøver å vende meg til dette :p

 

men d hadde vært fint å vite om de skoene er noe... :D

 

Kjøp mundial . Beste skoen ever. VEldig veldig gode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...